4.7 °C, 1.9 m/s, 98.8 %

Izglītība

Sākumlapa JaunumiIzglītībaNoslēdzies metu konkurss par Spīdolas ģimnāzijas bibliotēkas būvniecību un stadiona pārbūvi
Noslēdzies metu konkurss par Spīdolas ģimnāzijas bibliotēkas būvniecību un stadiona pārbūvi
31/05/2023

Noslēdzies metu konkurss “Jelgavas Spīdolas Valsts ģimnāzijas bibliotēkas jaunbūve, sporta stadiona pārbūve un teritorijas labiekārtošana”. Metu konkursā uzvarējis SIA “Livland Group” piedāvājums, kur veiksmīgi izveidots esošās skolas ēkas savienojums ar mūsdienīgu jaunbūvējamās bibliotēkas ēku, lai tā kompozicionāli iekļautos skolas teritorijā. Tāpat metā izstrādāts funkcionāli pamatots un ērti pieejams sporta laukums, teritorijas labiekārtojums. Pašvaldība ar metu konkursa uzvarētāju paredz uzsākt sarunu procedūru par būvprojekta izstrādi, kas ir nākamais solis, lai realizētu ieceri par bibliotēkas būvniecību un stadiona pārbūvi pie Spīdolas Valsts ģimnāzijas.

Metu konkursa mērķis bija iegūt iespējami labākos priekšlikumus, ko varētu ņemt par pamatu Spīdolas Valsts ģimnāzijas bibliotēkas jaunbūves, sporta stadiona pārbūves un teritorijas labiekārtošanas būvprojekta izstrādei, nodrošinot “objekta funkcijai un projekta budžetam atbilstošu arhitektonisko un funkcionālo risinājumu, paredzot energoefektivitātes pasākumus, kvalitatīvu, objekta funkcijai atbilstošu, nepieciešamo labiekārtojumu, sporta un atpūtas zonu izveidošanu teritorijā, kā arī risinot gājēju un transporta organizāciju”.

Konkursam tika iesniegti četri meti, un vērtēšanas komisija, ņemot vērā konkursa nolikumā noteiktos vērtēšanas kritērijus, par labāko atzina SIA “Livland Group” izstrādāto metu, piešķirot tam 1. vietu un konkursa godalgu 10 000 eiro. 2. vieta konkursā netika piešķirta, savukārt 3. vietu un godalgu 3000 eiro saņēma pilnsabiedrība “ZGT”. Veicināšanas balva 2000 eiro apmērā piešķirta divu metu autoriem – SIA “DR ARHITEKTI”/AS “PALAST ARCHI­TEKTS” un “Lauder Architekts”.

SIA “Livland Group” meti

“ZGT” meti

SIA “DR ARHITEKTI”/AS “PALAST ARCHI­TEKTS” meti

“Lauder Architekts” meti