Jelgavas pašvaldības grantu programmā “Atbalsts komersantiem un saimnieciskās darbības veicējiem” šogad atbalstīti deviņu uzņēmumu attīstības projekti un kopumā uzņēmumiem piešķirts grants 48 733 eiro apmērā. Šodien uzņēmēji svinīgi parakstīja granta saņemšanas līgumu, un tas nozīmē, ka ieceres ar pašvaldības atbalstu un savu līdzfinansējumu, kas ir ne mazāks par 20 procentiem, uzņēmējiem būs jāīsteno līdz nākamā gada jūlijam.
Jau ziņots, ka šogad atbalsta programmā tika saņemti 25 pieteikumi no 16 uzņēmumiem, septiņiem saimnieciskās darbības veicējiem un diviem individuālajiem komersantiem. Uzņēmēji pārstāvēja visdažādākās darbības jomas – veselības aprūpi, izglītību, ēdināšanu, pārtikas ražošanu, kultūru, tekstilapstrādi, ķīmisko ražošanu, poligrāfiju, informācijas tehnoloģijas, nomas pakalpojumus. Tradicionāli lielākais atbalsts, uz ko pretendēja uzņēmēji, bija 10 000 eiro, bet šogad mazākais – 560 eiro. Savos projektos uzņēmēji paredzēja jaunu produktu un pakalpojumu radīšanu, ražošanas jaudas palielināšanu, kvalitātes paaugstināšanu, kā arī jauna aprīkojuma iegādi.
Vērtējot iesniegtos projektus un prezentācijas, par katru nolikumā ietverto kritēriju pieteikuma iesniedzējs saņēma punktus, kas summējās. Iegūstot lielāko punktu skaitu, uzņēmumam tika piešķirts grants.
Pašvaldības grantu saņem:
Jāatgādina, ka atbalsta programma dod iespēju uzņēmējiem saņemt līdz pat 10 000 eiro finansiālu atbalstu no pašvaldības sava projekta realizācijai. Pieteikties grantam varēja Jelgavas komersanti un saimnieciskās darbības veicēji, kuri ir uzņēmējdarbības uzsācēji (reģistrēti Komercreģistrā vai Valsts ieņēmumu dienestā līdz trim gadiem) vai inovatīvu produktu vai pakalpojumu radītāji.
Programmā nevarēja startēt tie uzņēmumi, kuri saņēmuši grantu divus iepriekšējos kalendāros gadus, kā arī ir citi nosacījumi, ko paredz konkursa nolikums.
Pagājušajā gadā programmā tika saņemti 39 pieteikumi. Pēc pretendentu izvērtēšanas divās kārtās komisija lēma grantu piešķirt septiņiem uzņēmumiem un saimnieciskās darbības veicējiem par kopējo summu 40 443,50 eiro.