Informācijas aģentūru pagājušajā gadā apmeklēja par 4,48% vairāk iedzīvotāju nekā 2006. gadā (attiecīgi – 33500), bet fizisko un juridisko personu rakstiskie iesniegumi saņemti par 9,55% vairāk nekā 2006. gadā (14933). 2007.gadā saņemti 8612 fizisku personu rakstiski iesniegumi, kas ir par 3,19% mazāk nekā 2006.gadā (8896). No juridiskām personām pieņemti un reģistrēti 7195 rakstiski iesniegumi, kas ir par 30,98% vairāk nekā 2006. gadā (5491).
Uz pieņemšanu pie Jelgavas pašvaldības administrācijas vadības pēc iepriekšēja pieraksta 2007. gadā devušies 504 iedzīvotāji. Salīdzinājumā ar 2006. gadu (478), apmeklējumu skaits palielinājies par 5,44%.
Informācijas aģentūrā 2007.gadā saņemtas 27 pateicības un reģistrēta 21 sūdzība. Salīdzinot ar 2006. gadu, sūdzību skaits ir samazinājies. (2006. gadā saņemtas 38 pateicības un 30 sūdzības.) Galvenokārt sūdzības ir saņemtas par Jelgavas Domes atsevišķu komisiju lēmumiem, kā arī par saimniecisko dienestu neizdarību.
Informācijas aģentūra saņēmusi iesniegumus un sniegusi informāciju par jautājumiem, kas saistās ar būvniecību, nekustamo īpašumu, sociālajiem jautājumiem, dzīvokļa piešķiršanas kārtību un pabalstiem, komunālajiem jautājumiem, māju apsaimniekošanu, siltumapgādi, teritorijas labiekārtošanu. Iedzīvotāji uzdevuši jautājumus par uzņēmējdarbību. Sazinoties ar Informācijas aģentūru, klienti vēlējušies noskaidrot pašvaldības iestāžu darba un pieņemšanu laikus. Cilvēki vēlējušies uzzināt arī citu pilsētas iestāžu un uzņēmumu adreses, telefona numurus un informāciju par to sniegtajiem pakalpojumiem. Informācijas aģentūrā pagājušajā gadā saskaņoti divdesmit pieci publiskie pasākumi, piketi, pirotehnikas demonstrēšana un atļaujas gājieniem. Jelgavas pašvaldības Administratīvās pārvaldes Informācijas aģentūra kā vienas pieturas aģentūra 2007. gadā turpināja pilnveidot darbu publisko pakalpojumu sniegšanā pilsētas iedzīvotājiem. Klientiem ir iespēja vienuviet iegūt informāciju, iesniegt iesniegumu un saņemt atbildi uz interesējošiem jautājumiem, atbilstoši pašvaldības kompetencei. Aģentūras darbinieki palīdz aizpildīt, pieņem un reģistrē iesniegumus, sagatavo materiālus iesniegumu izskatīšanai, ja iesniedzējs par konkrēto jautājumu vērsās atkārtoti. Aģentūra kontrolē iesniegumu izskatīšanas un rezolūciju izpildi, kā arī organizē klientu pierakstīšanu uz pieņemšanu pie Jelgavas Domes un pašvaldības administrācijas vadības, speciālistiem.
Informāciju sagatavoja Līga Klismeta Preses sekretāre 3005558, 22018370