“Latvijas Pasts” divās Jelgavas pilsētas pasta nodaļās ierīkos modernu klientu plūsmas vadības sistēmu, kas pakalpojumu saņemšanai ļaus pieteikties arī attālināti.
Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu, “Latvijas Pasts” 20 pasta nodaļas Latvijā, tostarp divas Jelgavā, plāno aprīkot ar daudzfunkcionālu klientu plūsmas vadības sistēmu “In-Out”. Jelgavā pasta nodaļā Rīgas ielā 48 jaunā vadības sistēma jau darbojas, savukārt pasta nodaļā Katoļu ielā 2B sistēmas darbību paredzēts nodrošināt līdz šā gada oktobrim.
Jaunā vadības sistēma, regulējot rindu mašīnas pasta nodaļā, nodrošina klientu kustību, vienlaikus ļaujot klientiem pakalpojumu saņemšanai pieteikties arī attālināti ar mobilās lietotnes palīdzību. Tādējādi iespējams iepriekš uzzināt to klientu skaitu, kuri vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, ļaujot prognozēt attiecīgo gaidīšanas laiku. Savukārt brīdī, kad pienākusi rinda klientam trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums. Pienākot kārtas numuram, paziņojumā norādīts, pie kuras kases jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.
Jāpiebilst, ka “Latvijas Pasta” mobilajā lietotnē iespējams ne tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās, bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.
Foto: Jelgavas pilsētas pašvaldības arhīvs
Informācija sagatavota Jelgavas pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvaldē