Zīmols ir viens no biznesa instrumentiem, ar kura palīdzību iespējams paaugstināt uzņēmumu konkurētspēju ilgtermiņā, tādēļ šī semināra mērķis ir iepazīstināt uzņēmējus ar 21 gs. zīmolvedību un tā iespējām:
Semināra mērķauditorija ir Latvijas uzņēmumi – to vadītāji, mārketinga, komunikāciju un tirdzniecības nodaļu vadītāji, kas saredz sava uzņēmuma zīmolā tā pievienotās vērtības potenciālu.
Semināra lektori: Gatis Mūrnieks – radošais (27), kuru vislabāk raksturo franču vārds “bricoleur”, ar ambīciju uz netradicionālu komunikāciju; pierādījis sevi, radot inovatīvus un efektīvus izpausmes veidus, kas to komerciālās veiksmes vārdā tiek dēvēti par reklāmu.
Ernests Štāls – komunikators (27), ar ilggadēju pieredzi interaktīvo un digitālo mediju jomā, ar pārliecību par interneta privātā biznesa potenciālu; apliecinājis sevi kā viedokļa veidotājs sociālajos tīklos un ārpus tiem, open coffee club organizators.
Ar semināra programmu sīkāk var iepazīties šeit. Pieteikties semināram var 9. novembrim aizpildot elektronisko pieteikuma anketu.
Informāciju sagatavoja Liāna Sarma LIAA Eksporta veicināšanas nodaļas projektu vadītāja Tālr. + 371 6703 9409 Mob. tālr. + 371 29750678 E-pasts: