Sākot ar pirmdienu, 27. aprīli, mainīts informatīvā tālruņa par Covid-19 jautājumiem darba laiks, informē Slimību profilakses un kontroles centrā (SPKC).
Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk SPKC informatīvā tālruņa 67387661 speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darbdienās no pulksten 8.30 līdz 19.00, bet brīvdienās no pulksten 9.00 līdz 17.00.
Uzsākot informatīvā tālruņa darbību, pirmajā nedēļā saņemti vidēji 846 iedzīvotāju zvani dienā, taču šobrīd zvanu skaits ir sarucis līdz vidēji 208 zvaniem dienā.
No 2020. gada 23. marta SPKC informatīvā tālruņa darbinieki ir atbildējuši uz 11 715 iedzīvotāju zvaniem, kas saistīti ar Covid-19, karantīnu, pašizolāciju, kā arī sniegtas norādes, kur var meklēt vairāk informācijas par interesējošo tēmu. SPKC speciālisti atgādina, ka plašāka informācija par Covid-19 aktualitātēm pieejama SPKC tīmekļa vietnē www.spkc.gov.lv
Jāatgādina, ka, lai pieteiktos pārbaudei, jāzvana pa tālruni 8303. Par iespējām reģistrēties valsts apmaksātai analīžu nodošanai var interesēties, zvanot arī pa diennakts informatīvo tālruni 8345. Savukārt, ja simptomu nav, taču persona vēlas veikt analīzes, jāzvana “Centrālajai laboratorijai” pa tālruni 20033722 vai 20030006.
Foto: pixabay.com
Informācija: Slimību profilakses un kontroles centrs