Galvenie pienākumi: 1. koordinēt un organizēt Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” projektu iesniegumu izstrādi, iesniegšanu un projektu ieviešanu atbilstoši finansējuma devēja prasībām; 2. organizēt un veikt iepirkuma dokumentācijas izstrādi ar projektu ieviešanu saistītajām aktivitātēm, koordinēt un uzraudzīt pakalpojumu izpildi atbilstoši noslēgto līgumu nosacījumiem; 3. apkopot informāciju par investīciju projektiem, kuros iesaistās pašvaldība vai tās institūcijas, un to ieviešanas gaitu; 4. uzturēt un aktualizēt pašvaldības sagatavoto projektu datu bāzi; 5. kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstītības plānošanas dokumentu izstrādē; 6. sniegt informāciju par projektu administratīvās ieviešanas efektivitātes rādītājiem.
Prasības pretendentam: 1. otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība; 2. pieredze ES fondu līdzfinansēto projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā; 3. par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze līdzvērtīgas jomas amatā pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē; 4. labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību. 5. prasmes darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām; 6. valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē (C2).
Pieteikuma dokumenti: 1. dzīves, iepriekšējā darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV); 2. motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 formāta lapu; 3. izglītību apliecinošo dokumentu kopijas vienā eksemplārā (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā); 4. valsts valodas prasmes apliecība pretendentiem, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda
iesniedzami līdz 2024.gada 13.septembrim (ieskaitot) Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Administratīvā departamenta Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131.kabinetā ar norādi “Jelgavas valstspilsētas pašvaldības iestādes “Centrālā pārvalde” Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Projektu vadības nodaļas vecākā projektu vadītāja amata konkursam” vai jāiesūta elektroniski (parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) uz e-pastu dace.ebere@jelgava.lv, tālrunis uzziņām: 63005498.
Amats klasificēts 39.1. amata saimes IVA līmenī (11.mēnešalgu grupa) ar mēnešalgu 1665,00 euro, profesijas klasifikatora kods 2422 01.
Piesakoties konkursam uz vakanto amatu, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atlases konkursa mērķim – pretendentu atlases nodrošināšanai. Personas datu apstrādes pārzinis ir Jelgavas valstspilsētas pašvaldība. Personas dati tiks glabāti sešus mēnešus no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Papildus informācija par Jelgavas valstspilsētas pašvaldības personas datu apstrādi skatāma pašvaldības tīmekļvietnē sadaļā “Personas datu apstrāde” paziņojumā datu subjektiem – personāla atlases procesa dalībniekiem (pretendentiem).