Šonedēļ sākts gājēju tilta “Mītava” solu remonts un krāsojuma atjaunošana. Tāpat būvnieki remontēs tilta klāju. Darbu laikā ir sašaurināta pārvietošanās kustības josla pār tiltu – iedzīvotāji lūgti ievērot norobežojošos elementus, kā arī atcerēties, ka šķērsot tiltu drīkst tikai kājām.
Pašvaldības iestādē “Pilsētsaimniecība” skaidro, ka tilta saplākšņa konstrukcijas soliem gan sēdvirsmā, gan atzveltnes daļā ir konstatētas plaisas. Tās tiks aizpildītas ar mitrumnoturīgu špakteļmasu, bet pēc tam soli tiks nokrāsoti. Jāpiebilst, ka iepriekš saplākšņa šuvju apstrāde veikta 2017. gadā.
Remontdarbi uz tilta notiks pa posmiem. Darbu zona ir norobežota, tajā izvietotas stalažas, kā arī tiks nodrošināti aizsardzības elementi, lai to pasargātu no nokrišņiem. Pēc solu apkopes un krāsošanas būvnieki novērsīs tilta klāja bojājumus, kas radušies ekspluatācijas gaitā.
Darbus plānots paveikt līdz 23. augustam, taču, ja laikapstākļi būs labvēlīgi, tie noslēgsies agrāk. Tilta solu un klāja remontu veic SIA “RT Timber”.
Jāatgādina, ka pa tiltu drīkst pārvietoties tikai kājām. Abos gājēju tilta “Mītava” galos ir uzstādītas velosipēdu kustību aizliedzošas zīmes. Tilta dēļu klājums ir piemērots kājāmgājēju radītai slodzei. Braukšana ar velosipēdu, elektroriteņiem vai skūteriem ne tikai ietekmē klājuma kvalitāti, bet arī nav droša pašiem braucējiem. Riteņu transporta pārvietošanās ir bīstama, jo tilta slīpums pieejās rada paātrinājumu, kas ir paaugstināts risks sadursmei. Īpaši tas attiecas uz bērniem, kas nespēj tik labi vadīt savu braucamo un krītot var gūt traumas un arī skabargas. Būsim atbildīgi pret sevi un saudzēsim pilsētvidi!
Gājēju tilts “Mītava” pāri Driksai tika atklāts 2012. gada 15. novembrī. Tilta laiduma garums ir 152 metri ar betonēto pagarinājumu pilsētas pusē, bet platums – 3,5 metri. Tiltam ir divi 22 metrus un 24 metrus augsti piloni. To veido 3850 tērauda elementi, laiduma konstrukcija izgatavota no septiņiem 19–24 metrus gariem blokiem. Tilts ir izliekts trīs dimensijās S burta veidā un iekārts 28 vantīs. Sarežģītā tehniskā risinājuma dēļ tas uzskatāms par unikālu visā Baltijā.