Siltumapgādes uzņēmuma “Fortum Jelgava” Klientu apkalpošanas centrs brīdina klientus, ka aktivizējušies interneta krāpnieki – uzņēmuma vārdā klientiem tiek izsūtīts e-pasts, kurā lūgts arī mainīt paroles. Uzņēmumam ar šīm vēstulēm nav nekādas saistības. Jelgavnieki aicināti būt vērīgi, rūpīgi izlasīt sūtītāja e-pasta adresi un neuzķerties uz viltus vēstulēm.
Uzņēmums savā mājaslapā ziņo, ka no e-pasta adreses, kas līdzinās uzņēmuma e-pasta adresei, piemēram, klienti@fortum.com, uzņēmuma klientiem tiek sūtītas viltus vēstules, kurās ir dažādas saites vai prasījumi atjaunot paroles. “Lūdzam klientus cītīgi lasīt sūtītāja e-pastu, kura saīsinājums ir klienti@fortum.com, bet iekavās blakus ir redzams īstais adresāta e-pasts, kas ir pavisam cits. Nekādā gadījumā neklikšķiniet uz šīm saitēm, neveriet vaļā vai neatjaunojiet paroles. Uzņēmums “Fortum Jelgava” neko tādu nelūdz un nav ar šiem e-pastiem saistīts. Tie ir viltus e-pasti, ko izplata krāpnieki,” uzsver uzņēmums.
SIA “Fortum Jelgava” norāda, ka rēķinus tas nosūta tāpat kā līdz šim – kā pievienoto failu PDF formātā – un no adreses fortum.rekins@fortum.com.
“Būsim piesardzīgi, uzmanīgi un izvērtēsim katru sūtījumu!” tā uzņēmums, jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinot sazināties ar “Fortum Jelgava” Klientu apkalpošanas centru pa tālruni 63007055.
Foto: Jelgavas pilsētas arhīvs
Informācija sagatavota
Jelgavas pilsētas pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē