5.7 °C, 2.8 m/s, 95.4 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPašvaldībaJelgava.lv apmeklējumu skaits gadā pārsniedz divus miljonus
Jelgava.lv apmeklējumu skaits gadā pārsniedz divus miljonus
24/01/2023

Jau divus gadus pēc kārtas Jelgavas pašvaldības mājaslapas Jelgava.lv apmeklējumu skaits gadā pārsniedz divus miljonus, viennozīmīgi apstiprinot Jelgava.lv līderpozīcijas informācijas nodrošināšanā pilsētā. Pērn, salīdzinot ar 2021. gadu, apmeklējumu skaits pieaudzis vēl par 5 procentiem un sasniedz 2 154 743. Tāpat pēdējos gados palielinās pašvaldības profila sekotāju skaits sociālajos tīklos Facebook un Instagram. Gan Jelgava.lv, gan sociālo tīklu profili ir ātrākais veids, kā iegūt informāciju par aktualitātēm pilsētā un pašvaldības nodrošinātajiem pakalpojumiem.

Jau apmeklējumu skaits norāda uz to, ka galvenais informācijas avots Jelgavas pašvaldībā ir mājaslapa Jelgava.lv. Tajā iedzīvotāji var iegūt informāciju par pašvaldības kompetences jautājumiem – pakalpojumiem, pašvaldības administrācijas un iestāžu darbu, Jelgavas domes virzītajiem un pieņemtajiem lēmumiem, kā arī aktualitātēm pilsētā.

 

Lai jelgavniekiem un pilsētas viesiem visa aktuālā informācija būtu pieejama vienuviet, jau vairākus gadus Jelgava.lv ir kā vārtu lapa, kurā integrētas arī dažādu pašvaldības institūciju – Jelgavas Izglītības pārvaldes, Jelgavas Sociālo lietu pārvaldes, Sporta servisa centra, jaunrades nama “Junda”, Jelgavas reģionālā Tūrisma centra, Jelgavas valstspilsētas Pašvaldības policijas un Sabiedriskā centra – sadaļas. No Jelgava.lv ir ērti nokļūt arī uz citu pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību mājaslapām, un tas visu nepieciešamo informāciju iedzīvotājiem ļauj atrast caur Jelgava.lv.

 

Jelgava.lv apmeklējumu skaits 2022. gadā sasniedza 2 154 743, palielinoties par 5 procentiem jeb par 104 573 apmeklējumiem, salīdzinot ar 2021. gadu. Savukārt unikālo lietotāju skaits 2022. gadā bija 1 663 763, kas, salīdzinot ar 2021. gadu, palielinājies par 4 procentiem jeb 69 241 unikālo apmeklētāju.

 

Visaktīvāk pagājušajā gadā mājaslapā Jelgava.lv apmeklētāji lasījuši informāciju par publiskajiem pasākumiem – Jelgavas pilsētas svētkiem, grupas “Prāta vētra” koncertu, Latvijas valsts svētku programmu, Jelgavā notiekošajiem festivāliem, koncertiem, apbalvojumu pasniegšanu. Tāpat informācija aktīvi meklēta par izglītības, sociālajiem un medicīnas pakalpojumiem, interešu izglītības pieejamību, pilsētā aktuālajām vakancēm, pilsētas nozīmes sabiedriskā transporta aktualitātēm un palīdzības sniegšanu Ukrainas civiliedzīvotājiem.

 

Mainās arī mājaslapas apmeklētāju paradumi – Jelgava.lv arvien vairāk tiek sasniegta ar mobilo ierīču starpniecību (72 procenti no mobilajām ierīcēm, 28 procenti no stacionārajiem un portatīvajiem datoriem). Tāpēc likumsakarīgi, ka pieaug arī to lietotāju skaits, kuri Jelgava.lv apmeklē ar pašvaldības sociālo mediju starpniecību – 34 procenti apmeklētāju mājaslapā nonāk no pašvaldības sociālo mediju kontiem – “Facebook” lapas @Jelgavaspilseta, “Instagram” konta @jelgavas_pilseta un “Twitter” konta @JelgavaLV.

 

Populārākais sociālais medijs jau vairākus gadus ir “Facebook”, kur lapas @Jelgavaspilseta sekotāju skaits 2022. gadā sasniedza 25 036. Gada laikā to skaits pieaudzis par 12 procentiem jeb 2876 sekotājiem. “Instagram” konta @jelgavas_pilseta sekotāju skaits 2022. gadā bija 8283, un sekotāju pieaugums bijis 9 procenti jeb 707. Savukārt “Twitter” konta @JelgavaLV sekotāju skaits 2022. gadā bija 6336, un tas ir pieaugums par 2 procentiem jeb 112 sekotājiem. Jāpiebilst, ka iepriekšējos gados – gan 2020., gan 2021. gadā – “Twitter” konta popularitāte bija samazinājusies, bet pērn atkal pieauga.

 

Ja pašvaldības informatīvais izdevums “Jelgavas Vēstnesis”, ņemot vērā valsts noteiktos ierobežojumus, iedzīvotājus par aktualitātēm pilsētā var informēt reizi mēnesī, tad mājaslapā un sociālo tīklu kontos aktuālā informācija ir pieejama katru dienu. Pašvaldība aicina jelgavniekus aktīvi izmantot šo iespēju, lai ne tikai uzzinātu informāciju par jaunākajiem notikumiem pilsētā un pašvaldības nodrošinātajiem pakalpojumiem, bet arī iegūtu atgriezenisko saiti – saņemot iedzīvotāju jautājumus un komentārus par aktuālām tēmām.

 

 

Informācija un infografika sagatavota

Sabiedrisko attiecību departamentā