6.5 °C, 2.9 m/s, 95.7 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiNodarbinātībaJaunākās vakances: Jelgavas pašvaldība aicina darbā sabiedrisko attiecību speciālistu, projektu vadītāju un auditoru
Jaunākās vakances: Jelgavas pašvaldība aicina darbā sabiedrisko attiecību speciālistu, projektu vadītāju un auditoru
13/03/2024

Jelgavas pašvaldība izsludinājusi aktuālās vakances, aicinot darbā sabiedrisko attiecību galveno speciālistu, vecāko projektu vadītāju, auditoru un Lietvedības nodaļas sekretāru.

Sabiedrisko attiecību galvenā speciālista darba pienākumos būs nodrošināt pašvaldības tīmekļvietnes jelgava.lv un pašvaldības iekšējās informācijas sistēmas tehnisko un saturisko vadību, tīmekļvietņu satura plānošanu, atjaunināšanu un uzturēšanu, informācijas saturisko apstrādi un ievietošanu tīmekļvietnēs, kā arī vadīt sabiedrisko attiecību projektus. Mēneša atalgojums šajā amatā ir 1443 eiro. Pieteikties vakancei var līdz 28. martam.

Piedāvājot mēneša atalgojumu 1665 eiro apmērā, pašvaldība meklē Attīstības un pilsētplānošanas departamenta Projektu vadības nodaļas vecāko projektu vadītāju. Šajā amatā galvenie darba pienākumi būs koordinēt un organizēt pašvaldības iestādes projektu iesniegumu izstrādi, iesniegšanu un projektu ieviešanu atbilstoši finansējuma devēja prasībām. Pieteikšanās vakancei – līdz 22. martam.

Jelgavas pašvaldība piedāvā darbu arī Audita departamenta auditoram, kura galvenie darba pienākumi būs veikt auditus Jelgavas pašvaldības iestādēs un pašvaldības kapitālsabiedrībās, kā arī sagatavot novērtējumus par auditējamo sistēmu darbības atbilstību normatīvajiem aktiem, finanšu uzskaites un citas informācijas pietiekamību un ticamību, resursu lietderīgu izmantošanu un iekšējās kontroles darbības efektivitāti. Piedāvātā mēnešalga – 1665 eiro, savukārt pieteikties vakancei iespējams līdz 22. martam.

Aktuāla vakance ir arī Administratīvā departamenta Lietvedības nodaļas sekretāram. Mēnešalga šajā amatā ir 1238 eiro, bet pamata darba pienākumi: reģistrēt saņemtos un nosūtāmos dokumentus, nodrošināt dokumentu un informācijas apriti, veikt tehniskos rakstīšanas, kopēšanas un skenēšanas darbus, koordinēt un kārtot jautājumus saistītus ar apmeklētāju pieņemšanu un organizēt viesu uzņemšanu un lietišķās tikšanās. Pieteikšanās vakancei notiek līdz 22. matam.

Visiem četriem speciālistiem darba vieta paredzēta Lielajā ielā 11.

Pieteikties kādai no vakancēm var, iesniedzot pieteikuma dokumentus – CV, motivētu pieteikumu un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas – līdz katrā no vakancē norādītajiem datumiem pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā 11, Jelgavā, 131. kabinetā ar norādi: iestādei “Centrālā pārvalde”, konkrētas nodaļas un amata norādi, uz kuru interesents pretendē vai pieteikuma dokumenti jānosūta elektroniski, parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, uz e-pastu: dace.ebere@jelgava.lv, tālrunis uzziņām: 63005498.

Plašāk par aktuālajām vakancēm pašvaldībā, tās iestādēs un kapitālsabiedrībās var uzzināt Jelgavas tīmekļvietnē www.jelgava.lv, sadaļā “Pašvaldība”, “Vakances”.

Savukārt aktuālais vakanču saraksts pilsētā un tuvākajā apkārtnē ir pieejams Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā cvvp.nva.gov.lv.