24.7 °C, 1.8 m/s, 37.7 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiInformācijas aģentūrā uzstādīta rindas regulēšanas sistēma
Informācijas aģentūrā uzstādīta rindas regulēšanas sistēma
25/02/2008

Foto: Ivars Veiliņš

Foto: Ivars Veiliņš

Jelgavas pašvaldības Informācijas aģentūrā sākusi darboties elektroniskā rindas regulēšanas sistēma. Tā uzstādīta, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un nodrošinātu klientu sniegtās informācijas konfidencialitāti.

„Iepriekš klientu apkalpošanas zālē rindā gaidošie bija spiesti noklausīties citas personas problēmas izklāstu. Rindas regulēšanas sistēma ļaus to novērst,” saka Informācijas aģentūras vadītāja Ingrīda Āna. Tas nozīmē, ka zālē atradīsies tikai aģentūras konsultanti un klienti, kuri tajā brīdī tiek apkalpoti.

Iekārta ir analoga tām, kādas ir, piemēram, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā un bankās, tikai Informācijas aģentūras rindu regulatoram ir viena poga – Apmeklētāju apkalpošana. Katram no četriem vienlaikus strādājošiem aģentūras konsultantiem ir atbilstoša kompetence, lai varētu palīdzēt katram klientam.

Elektroniskās rindas regulēšanas sistēma ļaus noteikt apmeklētāju plūsmas intensitāti, kā arī precīzi uzskaitīt klientus un laiku, kas vajadzīgs vienas personas apkalpošanai. „Šī informācija ir nepieciešama kvalitatīvākai darba organizēšanai,” atzīst I. Āna.

Rindu regulēšanas sistēma izmaksāja 11642 latus, ieskaitot PVN.

2007.gadā Jelgavas pašvaldības Administratīvās pārvaldes Informācijas aģentūrā vērsušies vairāk kā 35 tūkstoši iedzīvotāju un saņemti nepilni sešpadsmit tūkstoši fizisku un juridisku personu rakstiski iesniegumi.

Kopš 2005. gada aprīļa Jelgavas pašvaldībā ir ieviesta Integrētās Kvalitātes vadības sistēma, kas ir atbilst Eiropas ISO standartiem 9001:2000 un 14000:2004. Viens no šīs sistēmas galvenajiem mērķiem ir klientu apmierinātības uzlabošana un apkalpošanas kvalitātes pilnveidošana.

Informāciju sagatavoja
Līga Klismeta
Preses sekretāre
63005558, 28821112