Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) Jelgavas klientu apkalpošanas centrs pirmdien, 8. februārī, sācis darbu jaunajā ēkā Aviācijas ielā 40b. “Sistēmas strādā, un spējam nodrošināt visus pakalpojumus. Klientiem gan jāņem vērā, ka tagad darbu sākam pusstundu vēlāk – klientu apkalpošanas centrs darbdienās atvērts no pulksten 8.30,” stāsta CSDD Jelgavas klientu apkalpošanas centra vadītājs Edgars Ošenieks.
Jaunais klientu apkalpošanas centrs atrodas blakus 2018. gadā atklātajai tehniskās apskates stacijai. Tur notiek transportlīdzekļu reģistrācija un autovadītāju kvalifikācijas eksāmeni. “Brīvdienās rūpīgi strādājām, lai pirmdienas rītā nebūtu nekādas aizķeršanās un mēs varētu apkalpot klientus. Pēc pulksten 10 pirmie klienti jau bija nokārtojuši autovadītāju kvalifikācijas eksāmenu, izpildot teorētisko daļu jaunajā datorklasē, apliecinājuši savas praktiskās iemaņas jaunajā vadīšanas eksāmena laukumā blakus ēkai un saņēmuši vadītāja apliecību,” stāsta E.Ošenieks, norādot gan, ka bijuši klienti, kuri CSDD ieradušies jau pirms pulksten 8, lai gan līdz ar pārcelšanos uz jaunajām telpām Jelgavas klientu apkalpošanas centrs pārņem vispārējo CSDD klientu apkalpošanas centru praksi un darbu sāk pulksten 8.30.
Jaunajās telpās darbu turpina 21 līdzšinējā centra darbinieks. “Visi darbinieki, kuri līdz šim nodrošināja darbu centrā, turpina strādāt arī jaunajā ēkā. Izņēmums ir divi tehniskie darbinieki, kuri pagaidām vēl apsargā un kopj teritoriju Satiksmes ielā 2a. Jaunās ēkas apsaimniekošana ir ārpakalpojums,” papildina E.Ošenieks.
Vadītājs norāda, ka Jelgavas klientu apkalpošanas centrs vidēji dienā apkalpo līdz 150 cilvēkiem. “Pirmdienās klientu pieplūdums vienmēr ir lielāks, bet nedēļas otrajā pusē un mēneša beigās – mazāks. Ņemot vērā to, ka ārkārtējās situācijas laikā nevar notikt braukšanas apmācības, būtiski samazinājies arī autovadītāja kvalifikācijas eksāmena kārtotāju skaits. Šobrīd eksāmenu kārto tie, kuri braukšanas apmācībās piedalījušies pirms ierobežojumu ieviešanas,” norāda E.Ošenieks, uzsverot, ka jaunajās telpās klientu apkalpošanas process būs ātrāks un efektīvāks.
Modernais pakalpojumu centrs veidots pēc vienotā un daudzviet jau ierastā CSDD tipveida projekta. Atšķirībā no iepriekšējām pielāgotajām telpām un teritorijas, jaunā Jelgavas klientu apkalpošanas centra telpas un infrastruktūra veidota tieši CSDD pakalpojumu specifikai un rūpēs par klientu ērtībām, kā arī lai uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti. Jaunā ēka piemērota arī personām ar kustību traucējumiem.
Pie ēkas izveidota plaša autostāvvieta. Ēkai blakus atrodas vadīšanas eksāmenu laukums ar nojumi eksāmena automašīnām. Agregātu numuru salīdzināšana lielākai daļai transportlīdzekļu tagad ir pieejama atsevišķā boksā.
Jāpiebilst, ka jaunā ēka ekspluatācijā tika nodota jau aizvadītā gada pavasarī, bet klientu apkalpošanas centrs tajā atvērts tikai tagad.
CSDD Jelgavas klientu apkalpošanas centrs strādā katru darba dienu no pulksten 8.30 līdz 17. Klientu ērtībai jebkuram pakalpojumam var iepriekš pieteikties vietnē e.csdd.lv vai pa tālruni 67025777. Vadītāju kvalifikācijas pakalpojumiem var pieteikties vietnē e.csdd.lv vai pa tālruni 63021396.
Ievērojot valstī noteiktos epidemioloģiskās drošības pasākumus, CSDD atgādina: pirms nākt uz CSDD, vietnē e.csdd.lv jāpārliecinās par konkrētā pakalpojuma pieejamību.
Vairāk nekā 600 kvadrātmetru plašā ēka Satiksmes ielā 2a, kur iepriekš atradās Jelgavas klientu apkalpošanas centrs, pagaidām stāv tukša. To ir iecerēts vai nu iznomāt, vai pārdot.
Jauno ēku būvēja pilnsabiedrība “LNK Industries Group”, kopējās būvniecības izmaksas ir 3,3 miljoni eiro ar PVN.
Foto: Jelgavas pilsēta
Informācija sagatavota
Jelgavas pilsētas pašvaldības
Sabiedrisko attiecību pārvaldē