„Kopumā situācija šogad ir ievērojami labāka nekā pagājušajā gadā, kad gaisa temperatūra bija vēl zemāka. Tomēr Latvijas klimatiskie apstākļi atstāj iespaidu uz tehnikas darbību. Gaisa mitrums pirms temperatūras pazemināšanās bija vairāk kā 90% un strauji pazeminoties gaisa temperatūrai, atsevišķiem autobusiem rodas problēmas ar elektroniku un gaisa vadu sistēmām. Šī ir problēma ar ko profilakses kārtā nav iespējams cīnīties”, uzsver JAP komercdirektore. Bojājumi autobusa elektronikā atstāj iespaidu gan uz autobusu apsildes iekārtu, gan arī durvju atvēršanas mehānisma darbību.
Aukstais laiks rada problēmas arī degvielai – arī tajos gadījumos, ja tā ir pārbaudīta un kvalitatīva. Ja degviela daļēji uzpildītā bāka pa nakti netiek sildīta, autobusa bākā veidojas sarma, kura, autobusu iedarbinot, pārvēršas ūdenī un sajaucas ar degvielu. Šie ūdens un ledus gabaliņi iekļūst degvielas padeves sistēmā un aizsērē degvielas filtrus. Lai šo problēmu novērstu, JAP naktīs veic autobusu sildīšanu. Pilsētas ielās kursē nepieciešamais skaits autobusu, tomēr laika apstākļu dēļ šoferi brauc ievērojami piesardzīgāk, tāpēc, atsevišķi autobusi šajās dienas varētu kavēties, atzina V. Ļubļinska.
Papildus informācija: SIA “Jelgavas autobusu parks” komercdirektore Viktorija Ļublinska Tālr. 3023728 E-pasts: