20.1 °C, 2.1 m/s, 80 %

Jaunumi

Sākumlapa JaunumiPilsētaAtsāksies rakšanas darbu komisijas sēdes
Atsāksies rakšanas darbu komisijas sēdes
28/03/2018

2018.gada 13.aprīlī atsāksies Jelgavas pilsētas domes rakšanas darbu komisijas sēdes, kas notiks Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādes “Pilsētsaimniecība” telpās, 3.stāvā, zālē, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 16a, Jelgavā. Komisijas sēdes norisināsies katru piektdienu no plkst. 13.00 līdz plkst.14.00.

Nepieciešamie dokumenti:

 

• akceptēta būvniecības ieceres dokumentācija;

• rakšanas darbu pieteikuma veidlapa jāiesniedz Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē „Pilsētsaimniecība”, Pulkveža Oskara Kalpaka ielā 16a, 2. kab., Jelgavā (Rakšanas darbu pieteikuma veidlapa);

• rakšanas darbu vietas satiksmes organizācijas shēma un lēmums par satiksmes aizliegšanu vai ierobežošanu, veicot darbus uz gājēju ietvēm un/vai ielu brauktuvēm, sīkāka informācija

http://www.pilsetsaimnieciba.lv/pakalpojumi/satiksmes-ierobezojumu-saskanosana/

• Satiksmes organizācijas shēma jāsaskaņo ar Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādi „Pilsētsaimniecība”, VAS „Latvijas valsts ceļi” Centra reģiona Jelgavas nodaļu un SIA „Jelgavas autobusu parks”, ja ielā kursē sabiedriskais transports.

 

Rakšanas darbu izpildītājiem, kuriem ir nenokārtotas saistības par iepriekš veiktajiem rakšanas darbiem Jelgavas pilsētā, jāpabeidz darbi un jāsazinās ar Apsaimniekošanas nodaļas inženieriem līdz 2018. gada 15. maijam!

 

Rakšanas darbu atļaujas, kurām ir beidzies darbu izpildes termiņš, nepieciešams pagarināt normatīvo aktu noteiktajā kārtībā (Apsaimniekošanas nodaļas vadītājs – ielu ekspluatācijas inženieris (Rakšanas darbu komisijas priekšsēdētājs) – Imants Auders, tālr. 63084479, 1.kab.).

 

Sīkāka informācija par Jelgavas pilsētas domes rakšanas darbu komisiju http://www.pilsetsaimnieciba.lv/komisijas/raksanas-komisija/

 

Tālrunis informācijai – 63048618

 

Informācija sagatavota
JPPI “Pilsētsaimniecība”