No pirmdienas, 26. oktobra, Jelgavas pilsētas iedzīvotājiem ir iespēja paust savu viedokli par Jelgavas pilsētas pašvaldībā sniegto pakalpojumu kvalitāti un apkalpošanas kultūru. To iespējams izdarīt aizpildot anketu klātienē Informācijas aģentūrā vai Jelgavas pilsētas portālā Jelgava.lv.
No 26. oktobra līdz 26. novembrim Jelgavas pilsētas pašvaldība veic apmeklētāju anketēšanu ar mērķi noteiktu iedzīvotāju apmierinātību ar pašvaldībā sniegto pakalpojumu kvalitāti un apkalpošanas kultūru.
Informācijas aģentūras pārstāvis Jānis Zemene informē: „Šogad vēršam uzmanību uz Informācijas aģentūras apmeklētāju apkalpošanas kultūru un spēju sniegt pēc iespējas plašāku informāciju klientam, pilnveidojot vienas pieturas aģentūras funkcijas”.
Jelgavas pašvaldība apmeklētāju anketēšanu veic kopš 2005. gada. Šogad anketā iekļauti divi jauni jautājumi par informācijas iegūšanas avotiem un par informācijas iegūšanas sarežģītību atsevišķās jomās. Tāpat respondentam ir iespēja sniegt savus ieteikumus Informācijas aģentūras darbības uzlabošanai.
Anketu aizpildīt klātienē iespējams Jelgavas pilsētas pašvaldības Informācijas aģentūrā Lielajā ielā 11 vai Internetā – Jelgavas pilsētas pašvaldības mājas lapā.
Informācija sagatavota Sabiedrisko attiecību sektorā