Ekonomika
Uzņēmums «Latvijas piens» piedalīsies starptautiskā izstādē «SIAL 2014» Parīzē, kas šogad norisinās no 19. līdz 22. oktobrim, tādējādi cenšoties paplašināt eksporta tirgu. Izstādē uzņēmums prezentēs septiņus zīmola «Trikata» sierus. Dalībai starptautiskajā izstādē uzņēmums investējis 25 tūkstošus eiro.
www.jelgavasvestnesis.lv
Uzņēmums «Latvijas piens» piedalīsies starptautiskā
izstādē «SIAL 2014» Parīzē, kas šogad norisinās no 19. līdz
22. oktobrim, tādējādi cenšoties paplašināt eksporta tirgu. Izstādē
uzņēmums prezentēs septiņus zīmola «Trikāta» sierus. Dalībai
starptautiskajā izstādē uzņēmums investējis 25 tūkstošus
eiro.
Pirmo divu darbības gadu laikā uzņēmumam izdevies panākt siera
eksportu jau uz 11 pasaules valstīm. «Šoruden, panākot
eksportu uz Skandināviju, guvām pirmo apliecinājumu Latvijas
piensaimnieku iespējamajiem panākumiem Skandināvijas tirgū. Siers
ir konservatīvs un katra jauna ražotāja produktam ir jāiztur
nopietna kvalitātes un vērtību pārbaude, līdz produkts tiek
iekļauts veikalu tīklu sortimentā. Mūsu uzdevums – paplašināt tieši
nogatavināto, premium sieru eksportu. Te saskatām ievērojamu
potenciālu, jo šobrīd tie veido vien 17 procentus no uzņēmuma
eksportētajiem sieriem, un to kvalitāte iztur starptautisko
konkurenci,» vērtē uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Anita Skudra.
Jāatgādina, ka «Latvijas piens» septembra vidū piegādāja
pirmās tonnas siera Skandināvijas veikalu tīkliem «Hypermatt» un
«Netto», taču pašlaik jau sasniegts apjoms – 40 līdz 50 tonnas
mēnesī. «Latvijas piens» Skandināvijas tirgū tiks pārstāvēts
ar plašu produktu sortimentu, ko veidos uzņēmumā ražotie un divus
mēnešus nogatavinātie «Edamer» un «Gouda» sieri, kā arī ar unikālu
Latvijas siera piedāvājumu «Sniega bumbas», informē uzņēmuma
pārstāve Ramona Kalniņa.
Foto: no JV arhīva
Saistītā ziņa