25.8 °C, 1.3 m/s, 75.6 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaPārdošanas guru notirgo savu hobijbiznesu
Pārdošanas guru notirgo savu hobijbiznesu
21/09/2014

Suvenīru līnijai «Es mīlu Jelgavu» ir jauns īpašnieks – tās autori brāļi Deivids un Denijs Cjukšas šo ideju ir pārdevuši Rīgas uzņēmumam «JE corporation». Jaunie īpašnieki grib paplašināt lietu klāstu, ko rotā Jelgavu raksturojoši uzraksti un zīmējumi, un panākt, lai tās ienāk arī jelgavnieku ikdienā.

Ilze Knusle-Jankevica

Suvenīru līnijai «Es mīlu Jelgavu» ir jauns īpašnieks –
tās autori brāļi Deivids un Denijs Cjukšas šo ideju ir pārdevuši
Rīgas uzņēmumam «JE corporation». Jaunie īpašnieki grib paplašināt
lietu klāstu, ko rotā Jelgavu raksturojoši uzraksti un zīmējumi, un
panākt, lai tās ienāk arī jelgavnieku ikdienā.

Suvenīri ar uzrakstu «Es mīlu Jelgavu» pie pircējiem ceļu atrada
aprīļa sākumā, un samērā ātri kļuva populāri. «Veicās labi, tas
bija pelnošs projekts,» saka Devids Cjukša, piebilstot, ka pirmo
mēnešu laikā vien pārdoti ap 60 kreklu. Viņš norāda, ka rezultāti
būtu vēl labāki, ja ar to nodarbotos projekta vadītājs un viņam
pašam nevajadzētu iesaistīties pārdošanā – tagad apmēram puse
pārdotā bija viņa paša darbs. Lēmumu pārdod šo rūpalu, ko Deivids
pats sauc par hobijbiznesu, viņš pieņēmis tāpēc, ka pats vēlas
nopietnāk darboties nekustamo īpašumu tirdzniecībā un tam neatliek
laika.

Deivids atklāj, ka darījums bijis izdevīgs. Projektā viņš
ieguldījis minimālus līdzekļus – 12 eiro par mājas lapas domēnu, 18
eiro par tās uzturēšanu un 15 eiro par bankas konta atvēršanu. Par
brīvajiem līdzekļiem viņš iepircis preci, bet bieži cilvēki
samaksāja, pirms preci dabūja. Savu ideju D.Cjukša pārdeva par 520
eiro.

«JE corporation» ir dibināta 2012. gadā un pirms divarpus
mēnešiem sāka attīstīt suvenīru un lietu līniju ar latviešu rakstu
zīmēm. Jelgavas projekts viņu uzmanību piesaistījis ar to, ka,
viņuprāt, šo līniju ir, kur attīstīt. Uzņēmuma valdes
priekšsēdētājs Jānis Stepiņš stāsta, ka viens virziens ir
paplašināt produkcijas klāstu, ko rotā Jelgavas «zīmes», otrs
virziens ir jaunu dizainu izveide. «Mēs gribam, lai mūsu produkcija
kļūst par cilvēka ikdienas lietām, kas raksturo viņu kā indivīdu,»
tā viņš, piebilstot: Jelgava viņiem ir kā sava veida pilotprojekts,
lai pārliecinātos, kā tas strādā, lai izveidotu savu sistēmu un pēc
tam šo ideju franšīzes veidā ieviestu arī citās pilsētās.

Deividam bija izveidojusies sadarbība arī ar Jelgavas reģionālo
Tūrisma centru un šīs lietas bija nopērkamas Svētās Trīsvienības
baznīcas tornī. Centra vadītāja Anda Iljina norāda, ka ir jau
runājusi ar jaunajiem īpašniekiem un centrs ir gatavs turpināt
sadarbību, jo jaunie īpašnieki tam pieiet nopietnāk ir gatavi
piedāvāt atšķirīgu preču klāstu. Jaunie suvenīri Tornī būs
nopērkami jau tuvākajā laikā.

Foto: Ivars Veiliņš

Saistītās ziņas

Gājienā
dosies pašu radītajos kreklos «Es mīlu Jelgavu»