1.9 °C, 2.9 m/s, 87.8 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāPoliklīnikā rindas regulē elektroniski
Poliklīnikā rindas regulē elektroniski
26/05/2014

Jau vairāk nekā nedēļu Jelgavas poliklīnikā darbojas rindu regulators, pacientiem nodrošinot lielāku iespēju rēķināties ar savu laiku iestādes apmeklējuma laikā. Savukārt testa režīmā pašlaik jau darbojas modernizētā telefoncentrāle – plānots, ka, zvanot uz reģistratūru, klients, kamēr zvans ir tā sauktajā gaidīšanas režīmā, tiks informēts, cik ilgi jāuzgaida līdz savienojumam ar reģistratoru.

Sintija Čepanone

Jau vairāk nekā nedēļu Jelgavas
poliklīnikā darbojas rindu regulators, pacientiem nodrošinot
lielāku iespēju rēķināties ar savu laiku iestādes apmeklējuma
laikā. Savukārt testa režīmā pašlaik jau darbojas modernizētā
telefoncentrāle – plānots, ka, zvanot uz reģistratūru, klients,
kamēr zvans ir tā sauktajā gaidīšanas režīmā, tiks informēts, cik
ilgi jāuzgaida līdz savienojumam ar
reģistratoru.

SIA «Jelgavas poliklīnika» valdes
locekle Anna Zīverte norāda, ka rindu regulatora izveide pacientiem
sniedz iespēju vairāk rēķināties ar savu laiku, apmeklējot
poliklīniku, un pašlaik apmeklētāju plūsma tiek regulēta uz
reģistratūru, kasi, procedūru kabinetu un rentgena kabinetu. Proti,
līdz šim, gaidot «dzīvajā» rindā, piemēram, uz rentgena kabinetu,
cilvēkam nebija iespēju paralēli ieņemt rindu uz procedūru
kabinetu, vai, kamēr gaida rindā kasē, ieņemt rindu uz rentgena
kabinetu, taču nu šāda iespēja ir nodrošināta. «Šāda sistēma jau
veiksmīgi darbojas citās iestādēs, kur ierasti ir liela apmeklētāju
plūsma, un arī mēs uzskatām, ka pašam cilvēkam šāda sistēma ir
ērtāka, jo viņam vairs nav jāsēž rindā pie kabineta durvīm –
klients, saņemot savu kārtas numuru, zina, cik cilvēku vēl tiks
apkalpoti pirms viņa, tādēļ var rēķināties ar savu brīvo laiku, lai
nokārtotu citus jautājumus,» tā A.Zīverte. Tāpat rindu regulators
paver iespēju arī operatoram regulēt cilvēku plūsmu, teiksim, akūtu
slimnieku rindā uzņemot ārpus kārtas, kas ir svarīgi arī, domājot
par pārējo klientu veselību.

Rindu regulatora ieviešana, ko saskaņā
ar iepirkuma rezultātu veica SIA «Pristis», poliklīnikai izmaksāja
12 555 eiro bez PVN, un tas bija iespējams, pateicoties pērn
septembrī pašvaldības piešķirtajam finansējumam 15 000 latu
(21 343 eiro) apmērā.

Atlikusī naudas summa, piesaistot arī
poliklīnikas līdzekļus, novirzīta, lai uzlabotu klientu iespējas
sazvanīt poliklīnikas reģistratūru un mazinātu klientu negācijas
situācijās, kad visi reģistratūras operatori ir aizņemti. «Šim
mērķim izveidota digitālā telefoncentrāle, un pašlaik tā darbojas
testa režīmā. Jau tagad ir nodrošināta iespēja visas sarunas
ierakstīt, kas ļauj izsekot arī operatoru darba kvalitātei saziņā
ar klientu, savukārt jau drīzumā klienti, kamēr zvans ir tā
sauktajā gaidīšanas režīmā, tiks informēti, cik ilgi jāuzgaida,
līdz atbrīvosies kāds no operatoriem,» tā A.Zīverte.

Foto: Ivars Veiliņš