19.6 °C, 1.7 m/s, 74.8 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaTējas no «Stockmann», «Elkor» un «Sky» plauktiem varēs nopirkt arī Jelgavas izstādē «Uzņēmēju dienas»
Tējas no «Stockmann», «Elkor» un «Sky» plauktiem varēs nopirkt arī Jelgavas izstādē «Uzņēmēju dienas»
23/04/2014

Zīmola «TOK-TOK-TEA» dabīgās augu tējas Rīgas veikalos parādījās tikai februārī , bet jelgavniekiem būs iespēja tās aplūkot un iegādāties izstādē «Uzņēmēju dienas», kas 25. un 26. aprīlī notiks Zemgales Olimpiskajā centrā. Tējas ražo Jelgavas biznesa inkubatora jaunais uzņēmums SIA «Teya».

Ilze Knusle-Jankevica

Zīmola «TOK-TOK-TEA» dabīgās augu tējas Rīgas veikalos
parādījās
tikai februārī , bet jelgavniekiem būs
iespēja tās aplūkot un iegādāties izstādē «Uzņēmēju dienas», kas
25. un 26. aprīlī notiks Zemgales Olimpiskajā centrā. Tējas ražo
Jelgavas biznesa inkubatora jaunais uzņēmums SIA
«Teya».

«TOK-TOK-TEA» tējas būs atrodamas kopējā Jelgavas inkubatora
stendā, kur līdzās jaunajam uzņēmumam būs arī bezpilotu lidmašīnu
ražotājs «UAV factory», bērnu dizaina mēbeļu ražotājs «Ku Kuu»,
dabīgās kosmētikas ražotājs «Kivvi», muslis «Musli Grazi», bērnu
pārtikas ražotājs «Lat Eko Food» un citi.

«Pagājušā gada jūnijā nolēmu riskēt un aizgāju no siltas
vietiņas «Bitē», lai uzsāktu kaut ko savu,» tā savu stāstu par
tējām iesāk jelgavniece Nataļja Radionova. Un jau tagad viņai ir
skaidrs: Latvijā šajā ziņā konkurence ir pietiekami asa un
jāorientējas uz eksportu.

Šobrīd piedāvājumā ir četru veidu tējas no piparmētras
kolekcijas: «Vilinošā bauda» (piparmētra), «Maiguma kārdinājums»
(piparmētra ar avenēm), «Kaisles burvība» (piparmētra ar dzērvenēm)
un «Samtainā krēsla» (piparmētra ar upenēm). «Sāku ar piparmētru,
jo, pēc statistikas datiem, šī ir vispopulārākā augu tēja,» skaidro
N.Radionova. Vēl šogad viņa plāno laist tirgū kumelīšu kolekcijas
tējas un Ziemassvētku kolekciju. Izejvielas Nataļja pati gan
neaudzē, bet sadarbojas ar Latvijas saimniecībām. Tā kā viņa ar
savu produktu pretendē uz «Premium» klasi, ļoti liela nozīme ir
iepakojumam.

Tā kā Nataļja jau sākotnēji orientējas uz eksportu, arī produkta
zīmols izraudzīts, orientējoties uz to. «Augu tēju Latvijas tirgū
ir daudz, tāpēc sapratu, ka vajag eksportēt, bet, lai eksportētu,
nepieciešams augstvērtīgs, kvalitatīvs un emocionāls produkts, kas
atšķirtos no citiem. Manu tēju pievienotā vērtība ir mans stāsts,
kas slēpjas zem zīmola. Man pašai ļoti garšo tēja, dzert tēju ir
bauda – vakarā, lasot grāmatu. Runājot metaforās, tā ir saruna ar
sevi. To tad arī, izmantojot angļu valodas vārdu runāt – talk –
mēģināju iekodēt zīmola nosaukumā, padarot to labskanīgu, vienkāršu
un vienlaikus atmiņā paliekošu,» stāsta uzņēmēja. Jāpiebilst, ka
vienā tējas iepakojumā ir 30 grami beramas tējas un desmit maisiņi,
ko var izmantot tējas pagatavošanai tējkannā vai krūzītē.
Iepakojuma cena ir ap 5 eiro.

Jāpiebilst, ka izstāde «Uzņēmēju dienas Zemgalē 2014» notiks 25.
un 26. aprīlī Zemgales Olimpiskajā centrā. Piektdien tā darbosies
no pulksten 10 līdz 19, sestdien – no pulksten 10 līdz 16.
Apmeklētājiem ieeja izstādē būs bez maksas. Izstādes laikā tiks
piedāvāta arī plaša kultūras programma.

Programma

 

 

 

Foto: Ivars Veiliņš