26.6 °C, 5 m/s, 48.1 %

Jauniešiem

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsJauniešiemJaunieti, pārspēj CSDD reklāmas! Labāko izmantos Jāņu kampaņā
Jaunieti, pārspēj CSDD reklāmas! Labāko izmantos Jāņu kampaņā
08/04/2014

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), biedrība «Go Beyond» un «Latvian Art Directors Club» aicina 10. – 12. klašu skolēnus piedalīties konkursā «Pārspēj CSDD reklāmas!». Konkursa laikā jaunieši aicināti izveidot videoklipu, kura tēma ir «Neļauj draugam sēsties pie stūres reibumā!».

Ritma Gaidamoviča

Ceļu satiksmes drošības direkcija
(CSDD), biedrība «Go Beyond» un «Latvian Art Directors Club» aicina
10. – 12. klašu skolēnus piedalīties konkursā «Pārspēj CSDD
reklāmas!». Konkursa laikā jaunieši aicināti izveidot videoklipu,
kura tēma ir «Neļauj draugam sēsties pie stūres
reibumā!».

«Ar šo konkursu mēs vēlamies vienlaikus nošaut
vairākus zaķus. Pirmkārt, mēs aicinām jauniešus būt sociāli
atbildīgiem un neļaut draugam, radiniekam, jebkuram līdzcilvēkam
sēsties pie stūres reibumā. Otrkārt, jauniešus vienmēr ir
vilinājusi reklāma, tā ir viena no pieprasītākajām nākotnes
profesijām. Konkursa laikā viņiem būs iespēja tuvāk iepazīt, kā
ideja pārtop reklāmas videoklipā. Un, treškārt, konkurss un tā
laikā radītie videostāsti palīdzēs pedagogiem veidot sarunas ar
jauniešiem par sekām, ko rada alkohola vai apreibinošo vielu
lietošana,» uzsver stāsta biedrības «Go Beyond» un programmas
«Runājot par alkoholu» pārstāve Marta Tomase.

«Mēs esam priecīgi, ka tieši jaunieši bija
iniciatori kampaņas klipu veidošanai pret braukšanu reibumā.
Satiksmē īpaša riska grupa ir jaunie satiksmes vadītāji, kuriem
dažkārt ir vēlme pie auto stūres pārbaudīt savu spēju robežas.
Diemžēl šā gada sākums ir parādījis, ka šādi eksperimenti nereti
beidzas traģiski,» skaidro CSDD sabiedrisko attiecību daļas
priekšnieks Jānis Aizpors. Konkursā primāri tiks vērtēta ideja, kā
arī jauniešu spēja izprast sociālās reklāmas specifiku.
Vidusskolēns tiek aicināts savu redzējumu uz problēmas risinājumu
nofilmēt kaut ar telefonu. «Mums ir svarīgi, ka jaunieši nav
vienaldzīgi un ka viņi reklāmas veidošanas procesā iesaista arī
savus draugus un ģimeni,» tā J.Aizpors.

Konkursa nolikums atrodams mājas lapā
www.ladc.lv/csdd.

Konkursa videoklips un aizpildīta pieteikuma
anketa jāiesniedz elektroniski, sūtot pa e-pastu
info@runajotparalkoholu.lv līdz 5. maija pulksten 23.59.

Iesniegtos sociālās reklāmas videoklipus
vērtēs žūrija, kurā darbosies «Latvian Art Directors Club», CSDD un
biedrības «Go Beyond» pārstāvji. Trīs labāko ideju autori saņems
naudas balvas, bet seši labākie videoklipi (pēc žūrijas vērtējuma)
tiks publiskoti internetā: www.draugiem.lv/csdd/, kur uzvarētāju
noteiks sekotāju balsojums. Labākā videoklipa autori iegūs iespēju
realizēt savu reklāmas ideju kopā ar profesionālu reklāmas
aģentūru. Šis videoklips tiks izmantots CSDD 2014. gada Jāņu
kampaņā.

Foto: CSDD