24.8 °C, 1.1 m/s, 64.2 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaVislabāk Latvijā novērtētais serviss – «Anru Motors»
Vislabāk Latvijā novērtētais serviss – «Anru Motors»
16/01/2014

Trīs mēnešu laikā interneta projektā «Autoservisu ceļvedis» Jelgavas autoserviss «Anru motors» saņēmis vairāk nekā 430 vērtējumu, tādējādi kļūstot par šobrīd visnovērtētāko servisu Latvijā. «Ne vienmēr veiksmīga sadarbība ir atkarīga tikai no autoservisa. Visbiežāk to var ietekmēt tieši klients – cik prasīgs, pretimnākošs un atklāts viņš ir. Mūsuprāt, klientu atzinību esam guvuši tieši tāpēc, ka aicinām klientus būt uzstājīgiem, bet paši esam gatavi darīt visu, lai šīs prasības apmierinātu,» tā «Anru Motors» komercdirektors Andris Bugnēvics.

Ilze Knusle-Jankevica

Trīs mēnešu laikā interneta projektā «Autoservisu
ceļvedis» Jelgavas autoserviss «Anru motors» saņēmis vairāk nekā
430 vērtējumu, tādējādi kļūstot par šobrīd visnovērtētāko servisu
Latvijā. «Ne vienmēr veiksmīga sadarbība ir atkarīga tikai no
autoservisa. Visbiežāk to var ietekmēt tieši klients – cik prasīgs,
pretimnākošs un atklāts viņš ir. Mūsuprāt, klientu atzinību esam
guvuši tieši tāpēc, ka aicinām klientus būt uzstājīgiem, bet paši
esam gatavi darīt visu, lai šīs prasības apmierinātu,» tā «Anru
Motors» komercdirektors Andris Bugnēvics.

«Statoil Fuel&Retail Latvia» sabiedrisko attiecību
konsultante Katrīna Lulle stāsta, ka ceļvedis sāka darboties
oktobrī un pirmajos trīs mēnešos «Anru Motors» ir ieguvis krietnu
pārsvaru pār konkurentiem – šobrīd kopā ir novērtēti 535 Latvijas
servisi, tostarp ap 20 Jelgavas servisi. Balsojumā tiek vērtēta
pakalpojumu kvalitāte, cena, ātrums, attieksme un kompetence.

«Anru Motors» speciālisti apkopojuši padomus, kā no autoservisa
apmeklējuma iegūt vislabāko rezultātu un nepārmaksāt. Viņuprāt, tas
palīdzēs veidot saikni starp servisu un klientu, kas ir svarīgi
ikvienam uzņēmumam.

  1. Atrodi uzticamu jeb «savu» autoservisu. Kuram gan nav sava
    ģimenes ārsta, iecienīta friziera vai uzticama zobārsta? Līdzīgi ir
    ar autoservisiem – ilgtermiņa sadarbība sniegs pārliecību, ka
    mehāniķi pazīst automašīnu un tās «kaites».
  2. Izvēlies autoservisu ar plašu pakalpojumu klāstu. Dod
    priekšroku autoservisiem, kas uz vietas var nodrošināt pilnu
    servisu, sākot ar bremžu pārbaudi uz stenda līdz pat motora un
    drošības sistēmu remontam. Un svarīgi, lai autoservisam būtu
    sadarbība ar dažādiem rezerves daļu tirgotājiem.
  3. Pirms darbu veikšanas lūdz sastādīt tāmi. Vienmēr jājautā, lai
    par darāmajiem darbiem tiktu sagatavota un saskaņota tāme. Tāpat
    jānorāda, lai saskaņoti tiktu arī papildu darbi, ja tādi rodas
    remonta gaitā.
  4. Pieprasi padarīto darbu uzskaites lapu. Pēc remonta veikšanas
    ir lietderīgi saglabāt dokumentāciju par veiktajiem remontiem, kurā
    norādītas visas darbības, kas veiktas ar auto, kā arī mainītās
    detaļas. Tā ļaus sevi aizstāvēt, ja servisa pakalpojums būs bijis
    nekvalitatīvs.
  5. Veic diagnostiku vismaz divas reizes gadā. Auto tehniskajam
    stāvoklim jāseko regulāri, nevis tikai tad, kad novēro defektus vai
    sadzirdi grabēšanu. Tas dos pārliecību, ka ar automašīnu viss ir
    kārtībā.
  6. Atklāj meistaram visus auto niķus. Ikreiz, kad apmeklē auto
    servisu, izstāsti par visām auto kaitēm, savām aizdomām vai šaubām.
    Tā kopīgi ar speciālistiem varēsiet konstatēt ne tikai jau
    redzamās, bet arī potenciālās problēmas.
  7. Pērkot auto, lūdz padomu autoservisam. Labas attiecības ar
    autoservisu noteikti palīdzēs, ja plānots iegādāties lietotu
    automašīnu. Tikšanos ar automašīnas pārdevēju ieplāno savā
    autoservisā – meistars profesionāli novērtēs automašīnas stāvokli
    un cenas atbilstību.

Jāpiebilst, ka autoservisus iespējams novērtēt «Autoservisu
ceļvedī»

 

Atsauksmes par «Anru motors» servisu:

  • «Esmu apmierināta!»
  • «Nesen biju, jaunajās telpās, malači! Attīstās! Viņiem tagad
    arī elektriķis parādījās!»
  • «Atsevišķa pateicība Andrjuham!»
  • «Labs serviss, braucu no Dobeles un vienmēr palieku apmierināts
    ar darbu kvalitāti un cenām. Varētu būt mazākas rindas!»
  • «Ašots reāli rullē! Lai jums veicas, džeki!»
  • «Reāls, godīgs serviss!»

 

Saistītās ziņas

FOTO: Atklāj vēl vienu apskates
objektu, kas veltīts Jelgavas mašīnbūves tradīcijām