21.7 °C, 1 m/s, 85.4 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaSociālo tīklu aktivitāšu analītikas rīks «Metrigen» – uzlabots un par maksu
Sociālo tīklu aktivitāšu analītikas rīks «Metrigen» – uzlabots un par maksu
28/11/2013

Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmums «Metrigen» laidis klajā atjaunotu un uzlabotu sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platformu, kas analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta vietnēs.

Ilze Knusle-Jankevica

Jelgavas biznesa inkubatora uzņēmums «Metrigen» laidis
klajā atjaunotu un uzlabotu sociālo mediju profilu un web lapu
statistikas platformu, kas analizē un vizualizē datus par
aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta
vietnēs.

Darbs pie produkta uzlabošanas un pilnveides ilga apmēram gadu –
līdz šim tas tika piedāvāts bez maksas testa režīmā, bet tagad šī
rīka funkcionalitāte ir būtiski uzlabojusies un tas būs maksas
produkts. «Īpaši rūpīgi esam strādājuši pie tā, lai «Metrigen» būtu
viegli saprotams, kā arī maksimāli vienkārši un ērti lietojams.
Mūsu mērķis nav parādīt visus iespējamos analītikas datu griezumus,
bet sniegt pietiekami detalizētu pārskatu par galvenajiem
statistikas datiem, kas ietekmē konta pozīcijas konkrētajā web vai
sociālajā vietnē,» stāsta uzņēmuma vadītājs Uldis Katlaps,
papildinot, ka šo rīku uzņēmumi varēs izmantot paši un tiem
nevajadzēs analītikas datu pārskatu sagatavošanai izmantot
ārpakalpojumus. Produkta galvenā mērķauditorija ir mazie un vidējie
uzņēmumi, kuri vēlas būt lietas kursā par uzņēmuma vai zīmola web
un sociālo vietņu kontu performanci un zināt svarīgākos datus.

Šobrīd «Metrigen» strādā ar tādām sociālām vietnēm kā Facebook,
Draugiem.lv, Twitter, Klout, Google Analytics, kā arī piedāvā web
kontu SEO (search engine optimization) datu analītiku. Produktam
attīstoties, tiks pievienotas arī citas sociālās vietnes, piemēram,
Google+, Linkedin, Youtube u.c.

Šobrīd «Metrigen» rīka regulārais lietotāju skaits tuvojas jau
pieciem simtiem un to vidū ir arī lielie Latvijas uzņēmumi un
valsts iestādes, piemēram, Valsts kanceleja, «Rimi», «Lattelecom»,
«Swedbank», apdrošināšanas kompānijas.

Tagad šis pakalpojums maksā sākot no 7,99 eiro mēnesī, taču 30
dienas to jebkurš interesents joprojām var izmēģināt bez maksas,
reģistrējoties mājas lapā www.metrigen.lv.

Foto: ZRKAC

 

Saistītās ziņas

Inkubatora uzņēmums izdomājis,
kā novērtēt e-rīku efektivitāti