«Latvijas piena» apgrozījuma kāpināšanas temps pēdējo divu mēnešu laikā dubultojies, savukārt provizoriskās peļņas rādītāji pieauguši vairāk nekā piecas reizes, salīdzinot ar pirmā pusgada darbības rezultātiem. Šī gada pirmajos astoņos mēnešos uzņēmums sasniedzis 17,049 miljonu latu apgrozījumu (6 mēnešu apgrozījums bija 9,9 miljoni latu), savukārt provizoriskās peļņas rādītāji no 37 tūkstošiem pusgadā pieauguši līdz 214 tūkstošiem latu.
Ilze Knusle-Jankevica
«Pirmie astoņi mēneši apliecina uzņēmuma stratēģiskās virzības izvēli. Pie nozīmīgākajiem biznesa sasniegumiem jāmin produktu līnijas «Trikāta» sortimenta atjaunošana un ražošanas apjoma palielināšana,» stāsta SIA «Latvijas piens» valdes priekšsēdētājs Raimonds Freimanis. Viņš piebilst, ka uzņēmuma produkcija jau guvusi atzinību starptautiskā mērogā, bet oktobra sākumā uzņēmums piedalīsies arī starptautiskā pārtikas nozares izstādē «Anuga 2013» Ķelnē (Vācija), turpinot iekarot ārvalstu tirgus un jaunas produkcijas eksporta iespējas. «Patlaban turpinām darīt visu, lai apgūtu jaunus tirgus un kāpinātu «Trikātas» siera eksportu. Mēnesī uzņēmums pārstrādā vidēji 6300 tonnu svaigpiena, bet tuvākajā laikā plānots apjomus palielināt,» uzsver R.Freimanis.
«Latvijas piens» ražo gan sieru, gan arī industriālos produktus – vājpiena koncentrātu un krējumu, galvenokārt paredzētus eksporta tirgum. Eksportēti tiek 98 procenti no saražotā industriālo produktu apjoma, savukārt patēriņa produkti – 17 procenti. «Latvijas piena» produkti tiek eksportēti uz septiņām valstīm – Lietuvu, Igauniju, Ukrainu, Vāciju, Slovākiju, Lielbritāniju, Izraēlu.
Foto: no JV arhīva