17.3 °C, 12 m/s, 92.7 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaVides reklāmu konkursā uzvar «Trikātas Sniega bumbas»
Vides reklāmu konkursā uzvar «Trikātas Sniega bumbas»
13/09/2013

Paziņoti konkursa «Reklamazaurs» rezultāti. Par labākajām vides reklāmām atzītas «Trikātas Sniega bumbu», «Samsung Galaxy Note II» un «K-rauta» reklāmas, informē rīkotāji.

Ritma Gaidamoviča

Paziņoti konkursa «Reklamazaurs»
rezultāti. Par labākajām vides reklāmām atzītas «Trikātas Sniega
bumbu», «Samsung Galaxy Note II» un «K-rauta» reklāmas, informē
rīkotāji.

«Baltic Communication Partners»
asistente Elīza Staņislavska informē, ka par galveno balvu –
kristāla konusu ar konkursa logo ietverto «Reklamazaura» tēlu un
diplomiem – šogad sacentās vairāk nekā četri simti vides dizaina
darbu, kas 2012. gadā bija izvietoti publiskajā telpā visā Latvijā
– uz reklāmas stendiem pilsētas ielās, transporta līdzekļiem, namu
mūriem, autobusu pieturās.

Aizvadītā gada vides reklāmas tika
vērtētas trīs kategorijās – «Lokāli veidots dizains», «Adaptēts
dizains» un «Inovatīvs risinājums».

Kategorijā «Lokāli veidots dizains» par
labāko vides reklāmas darbu atzīta mediju aģentūras «Mediapool» un
kreatīvās aģentūras «Young and Hungry» «Latvijas piena» ražotā
Trikātas siera Sniega bumbu reklāma. Savukārt diplomu šajā
kategorijā saņēma «Universal McCann» reklāma basketbola klubam VEF
Rīga, kā arī mediju aģentūras «Creative Media Baltic» un kreatīvās
aģentūras «Marshal Design» reklāma zīmolam «Rosme».

Kategorijā «Adaptēts dizains» uzvaras
laurus plūca mediju aģentūras «Starcom» un kreatīvās aģentūras
«Publicis Riga» reklāma uzņēmuma «Samsung Electronics Baltics»
zīmolam «Galaxy Note II». Savukārt diplomu šajā kategorijā saņēma
mediju aģentūras «Magnet Media» un kreatīvās aģentūras «LEAD»
reklāma zīmolam «Peugeot 208».

Kategorijā «Inovatīvs risinājums» trīs
balvas saņēma mediju aģentūras «Havas Media (MPG)» un kreatīvās
aģentūras «Taivas Ogilvy» imidža kampaņa uzņēmumam «K-rauta». Ar
diplomiem šajā kategorijā tika apbalvoti mediju un kreatīvās
aģentūras «Alphabaltic» reklāma saldējumam «Pols», pasūtītājs
uzņēmums «Food Union», kā arī kreatīvās aģentūras «Pro[d]aktiv»
reklāma «Swedbank» projektam «Eņģeļi pār Latviju».

Konkursa piecu gadu jubilejā izskanēja
priecīga ziņa, proti, pēdējā gada laikā vides reklāmu arvien biežāk
pasūta vietējie Latvijas uzņēmumi, kas norāda gan uz vides reklāmas
nozares izaugsmi, gan valsts ekonomisko augšupeju.

Jāpiebilst, ka reklāmas darbi tika
vērtēti pēc tādiem kritērijiem kā izejmateriālu un resursu
kvalitāte, zīmola atpazīstamība, ziņas uztveramība, maketa
atbilstība vides reklāmai, kā arī darba oriģinalitāte.

Labāko darbu noskaidrošanā 50 procentus
vērtējuma veidoja auditorijas balsojums konkursa mājas lapā
www.reklamazaurs.lv, kur aplūkojami visi iesniegtie darbi, bet otru
pusi – profesionālas žūrijas balsojums.

Foto: www.reklamazaurs.lv