15.7 °C, 12.2 m/s, 91.1 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomika«Latvijas piena» apgrozījums – 10 miljoni
«Latvijas piena» apgrozījums – 10 miljoni
22/07/2013

Piena pārstrādes uzņēmums «Latvijas piens» paziņojis savus pirmā pusgada finanšu rādītājus. Apgrozījums šī gada pirmajos sešos mēnešos sasniedzis 9,9 miljonus latu, savukārt pusgada provizoriskā peļņa ir 37 tūkstoši latu, informē SIA «Latvijas piens» mārketinga direktore Ramona Kalniņa.

Ilze Knusle-Jankevica

Piena pārstrādes uzņēmums «Latvijas piens» paziņojis
savus pirmā pusgada finanšu rādītājus. Apgrozījums šī gada pirmajos
sešos mēnešos sasniedzis 9,9 miljonus latu, savukārt pusgada
provizoriskā peļņa ir 37 tūkstoši latu, informē SIA «Latvijas
piens» mārketinga direktore Ramona Kalniņa.

«Šī gada pirmā puse uzņēmumam ir bijusi veiksmīga – realizētas
vairākas nozīmīgas aktivitātes atbilstoši nospraustajiem mērķiem un
bijuši arī pirmie sasniegumi, kas apliecina stratēģiskās virzības
pamatotību. Pie nozīmīgākajiem biznesa sasniegumiem vērts minēt
jaunā produktu zīmola «Pats» ražošanas uzsākšanu un ieviešanu
lielākajos veikalu tīklos. Tāpat būtiska ir Trikātas līnijas
sortimenta atjaunošana un ražošanas apjomu ievērojama
palielināšana. Kopumā šobrīd pārstrādājam 5500 tonnas svaigpiena
mēnesī un joprojām turpinām palielināt pārstrādes apjomus,» stāsta
SIA «Latvijas piens» valdes priekšsēdētājs Raimonds Freimanis.

Viņaprāt, siera tirgum ir attīstības potenciāls gan eksportā,
gan Latvijas iekšējā tirgū. «Latvijā daļā siera kategoriju nav
pārstāvēti Latvijas ražotāji un piedāvājumā ir tikai importēti
produkti, tāpēc mūsu mērķis ir piedāvāt analogus, kas ražoti
Latvijas ražotnē un no Latvijā ievākta piena,» uzsver R.Freimanis,
papildinot, ka ražotne saņēmusi arī ļoti nozīmīgu sertifikātu
bioloģisko produktu ražošanai.

Šobrīd «Latvijas piens» ražo gan sieru, gan arī industriālos
produktus – vājpiena koncentrātu un krējumu, galvenokārt,
paredzētus eksporta tirgum. «Latvijas piena» produkti tiek
eksportēti uz septiņām valstīm – Lietuvu, Igauniju, Ukrainu,
Vāciju, Slovākiju, Lielbritāniju, Izraēlu.

Pirktākie produkti Latvijā šī gada pirmajā pusgadā bijuši
klasiskie Holandes un Krievijas siers, savukārt «Trikentāleram»
salīdzinājumā ar iepriekšējā gada rezultātiem pārdošanas apjomi
pieauguši par 58 procentiem.

Foto: Ivars Veiliņš