16.4 °C, 9.6 m/s, 93 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaKombinezonu ražotājs pielāgojas vasarai
Kombinezonu ražotājs pielāgojas vasarai
05/07/2013

Uzņēmums «Flisi», kas apģērbu tirgū ienācis ar plīša kombinezoniem, pielāgojas vasarai un izveidojis jaunu piedāvājumu – velūra kombinezonu kolekciju «FLISI Summer Basic Flisi». Uzņēmuma īpašniece Dace Samuša jaunāko produkciju raksturo tā: «Stilīgi kokvilnas kombīši.» Šobrīd pārdoti jau apmēram 30 pirmie vasaras kombinezoni, kas top pēc individuāla pasūtījuma.

Ilze Knusle-Jankevica

Uzņēmums «Flisi», kas apģērbu tirgū ienācis ar plīša
kombinezoniem, pielāgojas vasarai un izveidojis jaunu piedāvājumu –
velūra kombinezonu kolekciju «FLISI Summer Basic Flisi». Uzņēmuma
īpašniece Dace Samuša jaunāko produkciju raksturo tā: «Stilīgi
kokvilnas kombīši.» Šobrīd pārdoti jau apmēram 30 pirmie vasaras
kombinezoni, kas top pēc individuāla pasūtījuma.

Lai gan vizuāli izskatās, ka audums vasarai varētu būt par
biezu, uzņēmēja portālam www.jelgavasvestnesis.lv stāsta, ka
materiāls esot plāns, viegls un elpojošs. Arī uzņēmuma mājas lapā
ievietots neliels apraksts par materiālu, no kura top vasaras
tērpi: «90 procenti kokvilnas, 10 procenti – elastāna. Materiāls
viegli kopjams, patīkams taustei, elpojošs. Audumam piemīt augsta
gaisa caurlaidība un neliels svars, tas ir īpaši mīksts un viegli
kopjams, materiāls neburzās un nezaudē formu un krāsu pēc
mazgāšanas.»

«Flisi» ir ģimenes uzņēmums, kas savu biznesa ideju «atrada»
ārzemēs. «Ideja radās ļoti spontāni – saņemot dāvanā no Norvēģijas
vestus kombinezonus. Tie mūsu ģimeni burtiski pieradināja pie
komforta un kustību brīvības, var teikt – aizrāva. Tā ļoti īsā
laikā radās doma par kombinezoniem, ražotiem Latvijā un dizainiski
piemērotiem Latvijas pircējam,» stāsta uzņēmuma vadītāja D.Samuša.
Dažus mēnešus viņi eksperimentējuši ar audumiem un izmēriem, un
četri mēneši pagājuši, kamēr tika izstrādāta mājas lapa
internetveikals.

Reklāmas jomā uzņēmums paļaujas uz senseno un pārbaudīto metodi
«no mutes mutē», tomēr D.Samuša atzīst, ka ar to vien nepietiek.
«Labākā reklāma mūsu gadījumā ir apmierināts pircējs, kurš nes mūsu
vārdu ģimenē un draugu, paziņu lokā. Tomēr ļoti vērtīgi mums kā
jaunam uzņēmumam ir dažādi masu pasākumi, kuros cenšamies būt ar
savu reklāmas stendu un informatīviem materiāliem. Esam gatavi
stāstīt klientiem par savu produktu,» tā viņa.

Jāpiebilst, ka ikdienā Dace strādā algotu darbu. «Pašlaik mans
pamatdarbs ir saistīts ar plastmasas pārstrādes rūpniecību. Algots
darbs dod papildu stabilitāti, turklāt tas ir interesants un
dinamisks, tāpēc neplānoju no tā atteikties,» stāsta kombinezonu
ražotāja, piebilstot, ka savukārt «Flisi» viņai ļauj radoši
izpausties ārpus darba un ikdienas steigas.

Foto: no uzņēmuma arhīva