Jelgavas Biznesa inkubatora uzņēmums «Metrigen» izstrādājis bezmaksas tviter statistikas un analītikas instrumentu «Sociālais Dižrīks», ar kura palīdzību ikviens tviter lietotājs var ātri un pārskatāmi iegūt svarīgākos datus par savu vai jebkuru citu kontu. «Šī aplikācija risina problēmu, ar kuru saskaras ikviens tviter lietotājs: tviter nepiedāvā pietiekamu statistiku par konta darbības efektivitāti un tā veiktspēju,» uzsver uzņēmuma līdzīpašnieks Uldis Katlaps.
www.jelgavasvestnesis.lv
«Sociālais Dižrīks» metrigen.lv/dizriks būs ērts un noderīgs Latvijas uzņēmumiem, kas vēlas ātri pārraudzīt sava tviter konta darbības rādītājus, kā arī salīdzināt tos, piemēram, ar konkurentu sniegumu. «Tas nav tikai statistikas vākšanas instruments. «Sociālais Dižrīks» veic arī galveno datu analīzi, tādējādi palīdzot izprast, kā uzņēmums darbojas sociālajos tīklos un kas būtu jāuzlabo,» stāsta U.Katlaps, piebilstot, ka šos datus var aplūkot kaut katru dienu un redzēt, kā tā vai cita aktivitāte maina tviter konta sniegumu.
««Sociālais Dižrīks» palīdzēs sekot līdzi arī reklāmas aģentūru darbam, ja tās apkalpo uzņēmumu kontus. Atskaites esam veidojuši kā infografikas – tā, lai tās būtu vizuāli pievilcīgas,» par jauno aplikāciju stāsta uzņēmuma pārstāvis.
Jāpiebilst, ka šobrīd uzņēmums aktīvi strādā pie tāda paša nosaukuma sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platformas «Metrigen», kas analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta vietnēs, izveides. Šobrīd «Metrigen» pieejama Beta versijā un jebkurš interesents var to izmēģināt bez maksas, reģistrējoties metrigen.lv .
«Ar «Metrigen» palīdzību varam mērīt un analizēt savu sociālo tīklu aktivitāšu ietekmi uz mērķauditoriju, turklāt apkopotie dati ne tikai ļauj novērtēt un uzlabot atdevi sociālajos medijos un web lapās, bet krietni taupa laiku, ļaujot izvairīties no vairāku sociālo vietņu un Google Analytics kontu apmeklēšanas, sniedzot iespēju vienā vietā skatīt web un sociālo vietņu svarīgākos datu uzskaitījumus un grafikus,» stāsta U.Katlaps.
Šobrīd «Metrigen» strādā ar tādām sociālām vietnēm kā Facebook, Draugiem.lv, Twitter, Google Analytics. Produktam attīstoties, tiks pievienotas arī citas sociālās vietnes, piemēram, Linkedin, Youtube, Google+.