16.6 °C, 4.4 m/s, 92.4 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomika«Uzslavē labu servisu» gaitā vērtēs arī e-pakalpojumus
«Uzslavē labu servisu» gaitā vērtēs arī e-pakalpojumus
04/02/2013

Lai veicinātu elektronisko pakalpojumu attīstību Latvijā, kampaņas «Uzslavē labu servisu!» ietvaros Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) jau otro gadu vērtēs arī Latvijas uzņēmumu un iestāžu sniegtos e-pakalpojumos. Intereseeti var pieteikties līdz 15. februārim.

Ilze Knusle-Jankevica 

Lai veicinātu elektronisko pakalpojumu attīstību
Latvijā, kampaņas «Uzslavē labu servisu!» ietvaros Latvijas
Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija (LIKTA) jau
otro gadu vērtēs arī Latvijas uzņēmumu un iestāžu sniegtos
e-pakalpojumos. Intereseeti var pieteikties līdz 15.
februārim.

Tehnoloģiju un elektroniskās vides sniegtās iespējas ir viens no
konkurētspējas virzītājspēkiem, kas var palīdzēt attīstīt
uzņēmējdarbību ne tikai Rīgā, bet arī Latvijas reģionos, kā arī
veicināt valsts un pašvaldību iestāžu darbu. Konkurētspējīga
uzņēmējdarbība un moderna valsts pārvalde Latvijā ir mērķi, kas
iekļauti LIKTA hartā – IKT nozares iniciatīvā, kas izstrādāta 2012.
gadā un nosaka sešus prioritāros virzienus, kuros strādāt turpmākos
piecus gadus: informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā
izglītoti un ar e-vides infrastruktūru aprīkoti iedzīvotāji;
moderna e-pārvalde; uz informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
balstīta konkurētspējīga uzņēmējdarbības vide; aktīva labklājība un
ērti pieejams kultūras mantojums. LIKTA iniciatīvai atbalstu
izteikušas vairāk nekā 20 organizācijas, vadošās augstskolas,
nozares uzņēmumi un valsts iestādes.

«Šis ir otrais gads, kad LIKTA kampaņas «Uzslavē labu servisu»
ietvaros vērtēs e-pakalpojumus. Esam gandarīti, ka Latvijā pieaug
e-pakalpojumu piedāvājums un kvalitāte un tos aizvien vairāk
izmanto kā valsts un pašvaldību iestādes, tā uzņēmēji. Tehnoloģijas
ir kļuvušas par mūsu visu ikdienu, elektroniskās vides izmantošana
ir būtisks nosacījums konkurētspējai. Uzslavējot tās iestādes, kas
jau piedāvā e-pakalpojumus, vēlamies aicināt arī citus izmantot
e-vides sniegtās priekšrocības,» tā LIKTA prezidente Signe
Bāliņa. 

LIKTA e-pakalpojumus vērtēs četrās kategorijās: «Sabiedrībai
draudzīgākais uzņēmums e-pakalpojumos»; «Biznesam draudzīgākais
uzņēmums e-pakalpojumos»; «Sabiedrībai draudzīgākā valsts vai
pašvaldību iestāde e-pakalpojumos»; «Uzņēmumiem draudzīgākā valsts
vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos».

Vērtējot uzņēmumu, valsts un pašvaldību iestāžu sniegtos
elektroniskos pakalpojumus, tik vērtēts piedāvāto e-pakalpojumu
izmantošanas ērtums, nepieciešamais laika un resursu patēriņš, ko
prasa e-pakalpojumu izmantošana, kā arī savstarpējā integrācija ar
citiem pakalpojumiem un elektroniskajiem risinājumiem, piemēram,
interneta vietnēm, sociālajiem tīkliem u.c. Tāpat tiks aplūkots
sniegto e-pakalpojumu skaits, dažādība un nodrošinātā
funkcionalitāte, kā arī ekonomiskais ieguvums – laika, finanšu un
resursu ekonomija, ko iegūst lietotājs, izmantojot
e-pakalpojumus.

Kampaņā «Uzslavē labu servisu!» var iesaistīties jebkurš
uzņēmums vai valsts un pašvaldību iestāde. Pieteikšanās notiek līdz
15. februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā
www.uzslave.lv. Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu
klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti,
tiks noskaidroti 12. aprīlī.