4. februārī pulksten 14 Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centrā (Svētes ielā 33) notiks bezmaksas seminārs par kampaņu «Uzslavē labu servisu». Interesenti aicināti pieteikties pa tālruni 26348867 vai rakstot uz e-pastu registration@ideahouse.lv.
Ilze Knusle-Jankevica
Labsserviss.lv vadītāja Unda Krieviņa stāsta, ka pasākumā būs iespēja uzzināt vairāk par uzņēmumu un iestāžu iespējām, piedaloties kampaņā «Uzslavē labu servisu». Tiks pieaicināts arī mārketinga eksperts, lai iepazīstinātu dalībniekus ar idejām, kā veiksmīgāk izmantot kampaņas ideju uzņēmumos. Tāpat notiks diskusija par laba servisa nozīmi uzņēmumos. «Semināru būtība ir pēc iespējas vairāk uzņēmumu un iestāžu uzmanību vērst uz šobrīd tik būtisko jautājumu: kā uzņēmumos un iestādēs uzlabot klientu servisa kvalitāti un celtu klientu apmierinātības līmeni. Savukārt kampaņas «Uzslavē labu servisu» būtība ir novērtēt pozitīvo mums apkārt un uzslavēt tos, kas sniedz izcilu klientu servisu, taču kampaņa arī sniedz lielisku platformu uzņēmumiem un iestādēm, kas ļauj novērtēt klientu servisa līmeni, izanalizēt pozitīvo, novērot nepilnības un saņemt rīcības plānu no ekspertiem, kā izskaust nepilnības, lai klientu apmierinātības līmenis augtu,» tā U.Krieviņa.
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums un valsts un pašvaldības iestāde. Jāpiesakās līdz 15. februārim, nosūtot pieteikuma anketu, ko var atrast mājas lapā www.uzslave.lv. Šobrīd gan no Jelgavas neviens nav pieteicies.
Seminārs tiek rīkots sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Jelgavas reģionālo nodaļu un Zemgales reģiona Kompetenču attīstības centru.