4.4 °C, 1 m/s, 91.9 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijāPTAC patērētāju informēšanai izveido interneta vietni «Percgudri.lv»
PTAC patērētāju informēšanai izveido interneta vietni «Percgudri.lv»
17/09/2012

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) patērētāju informēšanai izveidojis interneta vietni «Percgudri.lv», preses konferencē pastāstīja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikācijas daļas vadītāja Sanita Gertmane.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) patērētāju
informēšanai izveidojis interneta vietni «Percgudri.lv», preses
konferencē pastāstīja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikācijas
daļas vadītāja Sanita Gertmane.

Interneta vietne izveidota kampaņas «Iepērkamies internetā!?
Gudri un piesardzīgi» ietvaros. Kā biznesa portālam «Nozare.lv»
pastāstīja Gertmane, tā darbosies gan kampaņas laikā – no šodienas
līdz 28.septembrim, gan pēc tam.

««Percgudri.lv» ir blogs, kurā kampaņas laikā katru dienu kāds
sabiedrībā pazīstams cilvēks stāstīs par savu pieredzi, iepērkoties
internetā, – pašlaik interneta vietnē var iepazīties ar ekonomikas
ministra Daniela Pavļuta pieredzi un padomiem un ar PTAC direktores
Baibas Vītoliņas ieteikumiem,» pastāstīja Gertmane.

Pēc Germanes teiktā, ««Percgudri.lv» ir arī tests patērētāju
zināšanu pārbaudei «Iepirkšanās guru». «Labāko rezultātu ieguvēji
saņems balvas,» uzsvēra Gertmane.

Tāpat «Percgudri.lv» ir arī publicēta instrukcija, kas
patērētājiem skaidro, kas jāņem vērā, iepērkoties internetā
Latvijā, citur Eiropas Savienībā vai ārpus tās robežām.

«Kampaņas laikā «Percgudri.lv» tiks popularizēts gan sociālajā
tīklā «Draugiem.lv», gan «Radio Star FM» ēterā.

Kā ziņots, PTAC kampaņu «Iepērkamies internetā!? Gudri un
piesardzīgi» rīko, lai informētu patērētājus par drošu iepirkšanos
internetā. Par to, ka patērētājiem ir vēlme iegādāties preces un
pakalpojumus internetā, taču ne vienmēr ir pietiekamas zināšanas,
lai apzinātos visus riskus, liecina patērētāju sūdzību skaits
saistībā ar interneta vidē iegādātām precēm, pakalpojumiem, kā arī
ar internetu kā iepirkšanās kanālu, kas šogad PTAC pieaudzis vairāk
nekā četras reizes.

LETA