15 °C, 0.7 m/s, 91.4 %

Izglītība

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsIzglītība«Reiz Jelgavā…» konkursanti tiksies finālā
«Reiz Jelgavā…» konkursanti tiksies finālā
26/03/2012

Trešdien, 28. martā, notiks vidusskolēnu radošo darbu konkursa «Reiz Jelgavā…» noslēguma pasākums. Tajā dalībnieki prezentēs Jelgavas pilsētu jauniešu acīm.

www.jelgavasvestnesis.lv

Trešdien, 28. martā, notiks
vidusskolēnu radošo darbu konkursa «Reiz Jelgavā…» noslēguma
pasākums. Tajā dalībnieki prezentēs Jelgavas pilsētu jauniešu
acīm.

Konkursa «Reiz Jelgavā…» noslēguma
pasākums notiks 28. martā pulksten 15 Jelgavas Svētās Trīsvienības
baznīcas tornī. Trešās kārtas dalībnieki prezentēs Jelgavas pilsētu
jauniešu acīm – šoreiz dalībnieku uzdevums būs pastāstīt par
pilsētu tā, lai cilvēks, kas Jelgavā ir pirmo reizi, saņemtu visu
pamatinformāciju un sajūtu, ka Jelgava ir burvīga pilsēta, kurā
gribas atgriezties vēlreiz, informē Sabiedrības integrācijas
pārvaldes speciāliste Jeļena Grīsle.

Sekmīgi piedaloties divās iepriekšējās
kārtās, konkursā piedalās Jelgavas izglītības iestāžu 10. – 11.
klašu audzēkņu komandas: Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas komanda
«Spīdolieši», Jelgavas Valsts ģimnāzijas komanda «Historiji»,
Jelgavas Mūzikas vidusskolas komanda «Radošie drosminieki»,
Jelgavas 6. vidusskolas komanda «Ziņkārīgie» un Jelgavas 5.
vidusskolas komanda «Ceļotāji pagātnē».

Konkursantu prezentācijas vērtēs
speciāli izveidota žūrijas komisija – Jelgavas domes priekšsēdētāja
vietnieks Vilis Ļevčenoks, Sabiedrības integrācijas pārvaldes
vadītāja Rita Vectirāne, Jelgavas reģionālā Tūrisma centra
speciāliste Liene Rulle, Izglītības pārvaldes vadītāja Gunta Auza
un Jelgavas vēsturnieks Andris Tomašūns.

Konkursa mērķis ir sekmēt jauniešu
lokālpatriotismu un dzimtās Jelgavas vēstures lappušu iepazīšanu,
kas veicinās Jelgavas izglītības iestāžu audzēkņu zināšanas par
notikumiem, arhitektūras pieminekļiem un izcilām personībām
Jelgavā.

Konkursa 3. kārtu organizē Sabiedrības
integrācijas pārvalde sadarbībā ar Jelgavas reģionālo Tūrisma
centru.