9.8 °C, 1 m/s, 80.3 %

Latvijā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsLatvijāTikai 3% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir iepazinušies ar partiju priekšvēlēšanu programmām
Tikai 3% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir iepazinušies ar partiju priekšvēlēšanu programmām
02/09/2011

Tikai 3% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir iepazinušies ar 4000 zīmju partiju priekšvēlēšanu programmām, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras «TNS Latvia» sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu «900 sekundes» augusta beigās veiktais pētījums.

Tikai 3% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju ir
iepazinušies ar 4000 zīmju partiju priekšvēlēšanu programmām,
liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras «TNS Latvia»
sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu «900 sekundes» augusta
beigās veiktais pētījums.

Pētījumā arī secināts, ka šobrīd tikai piektā daļa (20%)
Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju jau ir iepazinušies ar
partiju izvirzītajiem deputātu kandidātiem 11.Saeimas vēlēšanās.
77% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav iepazinušies ar deputātu
kandidātu sarakstiem, savukārt 3% aptaujāto nav konkrēta viedokļa
šajā jautājumā.

Aptauja veikta laikā no 23. līdz 25. augustam, ar interneta
starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 ekonomiski aktīvos
Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

LETA