20.7 °C, 2 m/s, 80.9 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomikaArī jelgavnieki var «Uzslavē labu servisu!»; pagaidām mūsējie vēl neaktīvi
Arī jelgavnieki var «Uzslavē labu servisu!»; pagaidām mūsējie vēl neaktīvi
09/03/2010

Pagājusi nedēļa, kopš sākusies kampaņa «Uzslavē labu servisu!», kur marta laikā uzņēmumi tiek aicināta pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā, bet klienti uzslavēt labu servisu. Tiesa, no Jelgavas kampaņā piedalās tikai dažādu banku un Latvijas uzņēmumu filiāles. Kampaņas organizatori min, ka šobrīd no jelgavniekiem vērojama visai maza balsošanas aktivitāte.

Ritma Gaidamoviča

Pagājusi nedēļa, kopš sākusies kampaņa
«Uzslavē labu servisu!», kur marta laikā uzņēmumi tiek aicināta
pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā,
bet klienti uzslavēt labu servisu. Tiesa, no Jelgavas kampaņā
piedalās tikai dažādu banku un Latvijas uzņēmumu filiāles. Kampaņas
organizatori min, ka šobrīd no jelgavniekiem vērojama visai maza
balsošanas aktivitāte.

Labsserviss.lv projekta vadītāja Unda
Krieviņa stāsta, ka šogad kampaņā aktīvi iesaistījušies 60 vadošie
dažādu nozaru uzņēmumi – bankas, veikali, pašvaldības, augstskolas
un citas organizācijas, kopā vairāk nekā 900 apkalpošanas vietas
visā Latvijā, kurām rūp savu klientu novērtējums. Jelgavā klienti
var novērtēt teju visu banku filiāļu darbinieku apkalpošanas
kultūru, kosmētikas kompāniju Jelgavas biroju darbu, vairāku
apdrošināšanas kompāniju un vēl citu Latvijas uzņēmumu filiāļu
apkalpošanas kultūru. Uzņēmumu saraksts, kuri piedalās kampaņā
meklējams mājas lapā www.labsserviss.lv.

U.Krieviņa atklāj, ka šobrīd aktīvākie
slavētāji ir rīdzinieki, šķiet tāpēc, ka teju visi uzņēmumi, kas
kampaņā iesaistījušies atrodas galvaspilsētā. «Jelgavnieki mums
šobrīd nekrīt acīs, no viņiem vērojama visai maza aktivitāte. Taču
ņemot vērā, ka pagājusi tikai pirmā kampaņas nedēļa, mēs ceram, ka
arī jūsu pilsētas iedzīvotāji tomēr izdomās piedalīties un uzteikt
kāda uzņēmuma darbinieku apkalpošanas kultūru,» teic U.Krieviņa.
Visvairāk cilvēku balsojot internetā – mājas lapā
www.labsserviss.lv. «Šādā veidā jau uzslavas esam saņēmuši no 1500
iedzīvotājiem, aktīvi ir arī īsziņu sūtītāji caur 1188, zvani gan
šajā gadā ir mazāk. Jāteic gan, ka, neskatoties uz to, aktivitāte
pirmajā nedēļā ir lielāka nekā iepriekšējos gados,» teic
U.Krieviņa.

Uzslavēt labu servisu var piezvanot uz
informatīvo tālruni 1188, nosūtot bezmaksas SMS uz 1188 ar kodu
MARTS un tava uzslava vai aizpildot uzslavu anketu pašā
apkalpošanas vietā un iemetot uzslavu kasītē, kā arī ierakstot
uzslavu mājas lapā www.labsserviss.lv.

Kampaņas noslēgumā uzslavas tiks apkopotas un
9. aprīlī tiks paziņoti uzslavētākie uzņēmumi Latvijā desmit
dažādās nozarēs.

 

Foto: Ivars Veiliņš