8.7 °C, 1.1 m/s, 89.7 %

Pilsētā

Sievietes ļaujas pārvērtībām
20/03/2009

«Esmu «L’oreal» kosmētikas piekritēja, tāpēc nolēmu izmantot izdevību, lai noskaidrotu, kāds dienas grims man vislabāk piestāv. Neesmu profesionāle, tāpēc, iespējams, kaut ko daru ne tā,» portālam www.jelgavasvestnesis.lv stāsta Melita.

Ilze Knusle-Jankevica

«Esmu
«L’oreal» kosmētikas piekritēja, tāpēc nolēmu izmantot izdevību,
lai noskaidrotu, kāds dienas grims man vislabāk piestāv. Neesmu
profesionāle, tāpēc, iespējams, kaut ko daru ne tā,» portālam
www.jelgavasvestnesis.lv stāsta Melita.

Melita bija viena no pirmajām sievietēm, kas
izmantoja «Kolonnas» rīkotā dekoratīvās kosmētikas (make-up)
festivāla «Izkrāso pati!», kas norisinājās tirdzniecības centrā
«Pilsētas pasāža», piedāvātās iespējas. Vizāžiste Natālija, kas
strādā ar «L’oreal» kosmētiku, piebilda, ka viņa ne tikai nosaka
krāsu toņus, kas klientēm piestāv, bet palīdz izvēlēties arī
piemērotākos sejas kopšanas līdzekļus.

Arī portāla uzrunātā Hedviga apliecina, ka šī
ir lieliska iespēja noskaidrot, kāds tonālais krēms ir
vispiemērotākais viņas sejas ādai. «Kādu krēmu jau lietoju, bet
turpmāk zināšu konkrēti, kurš vislabāk piestāv manai sejas ādai,»
tā Hedviga. Viņa «Kolonnas» rīkoto dekoratīvās kosmētikas festivālu
apmeklē pirmo reizi un ir apmierināta par šādu iespēju.

Dekoratīvās kosmētikas festivālu pozitīvi
vērtē ne tikai tā apmeklētājas, bet arī vizāžisti. Kristīne, kura
par vizāžisti strādā jau astoņus gadus, norāda, ka šī ir lieliska
iespēja, lai reklamētu kosmētiku. «Ja sieviete kādu produktu būs
izmēģinājusi, viņa tam uzticēsies,» nosaka
vizāžiste. 

Veikala «Kolonna» vadītāja Drosma Baltruma
portālam www.jelgavasvestnesis.lv pastāstīja, ka sievietes labprāt
izmanto iespējas gan izmēģināt ko jaunu, gan pakonsultēties ar
speciālistiem, lai noskaidrotu, kādu toņu tonālie krēmi un pūderi,
acu ēnas, lūpu krāsas viņām vislabāk piestāv. Viņa novērojusi, ka
sievietes ikdienā neuzdrošinās uzklāt to, kas viņām piestāv, un
parasti izvēlas blāvākas krāsas. «Šāds festivāls ne tikai ļauj
popularizēt kādu konkrētu brendu kosmētiku, bet arī piedāvā
sievietēm izbaudīt kādu patīkamu mirkli un iespēju noskaidrot, kādi
krāsu toņi katrai vislabāk piestāv,» pārliecināta D.Baltruma.

Jelgavā šāds festivāls notika jau otro gadu.
Šoreiz mūsu pilsētā bija ieradušies vizāžisti, kas strādā ar tādu
brendu kosmētiku kā «Artdeco», «L’oreal», «Max Facto», «Isadora»,
«Be Yu», «Dior», «Lancome».