8.7 °C, 1.1 m/s, 89.7 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāLMT reklāma maldina pasažierus vai popularizē Jelgavu?
LMT reklāma maldina pasažierus vai popularizē Jelgavu?
20/03/2009

«Latvijas Mobilais telefons» (LMT) savā jaunajā reklāmas akcijā, kurā aicina konkrētu pakalpojumu iegādāties par 2 latiem, uzsver – ko gan var izdarīt par 2 latiem, kā vienu no piemēriem minot iespēju par šādu naudas summu stundas laikā aizbraukt ar sabiedrisko transportu no Jelgavas uz Rīgu. Portāls www.jelgavasvestnesis.lv gan apšauba šādas informācijas patiesumu, bet LMT uzskata, ka tā ir reklāma pilsētai.

Kristīne Langenfelde

«Latvijas Mobilais telefons» (LMT) savā
jaunajā reklāmas akcijā, kurā aicina konkrētu pakalpojumu
iegādāties par 2 latiem, uzsver – ko gan var izdarīt par 2 latiem,
kā vienu no piemēriem minot iespēju par šādu naudas summu stundas
laikā aizbraukt ar sabiedrisko transportu no Jelgavas uz Rīgu.
Portāls
www.jelgavasvestnesis.lv
gan apšauba šādas informācijas
patiesumu, bet LMT uzskata, ka tā ir reklāma
pilsētai.

 

Jau vakar pasākumā, kurā tika sumināti
Latvijas labākie reklāmas un dizaina mākslinieki, reklāmas
aģentūras «Mooz!» radošais direktors Ēriks Stendzenieks TV3 ziņām
atzina, ka cilvēkiem ir parādījusies balss, tāpēc tā piespiež
reklāmām kļūt patiesākām. «Tu īsti vairs nevari samelot,» tā
Ē.Stendzenieks, ar to domājot, ka patērētājiem ir arvien vairāk
iespēju publiski izteikt savu viedokli par reklāmu, tā cenšoties
izskaust lietas, kas reklāmās paustas ne gluži patiesi.

Savā ziņā varētu teikt, ka arī LMT
minētā reklāma ir šāda veida piemērs – tiek pausts salīdzinājums,
kas gluži patiesībai neatbilst – sabiedriskais transports no
Jelgavas līdz Rīgai šobrīd divus latus nemaksā. Pat mikroautobusos
biļešu cena, ka ir augstāka nekā starppilsētu autobusos, šobrīd
maksā
1,80 lati. Tā kā šī mobilo sakaru
operatora akcija vienlaikus var būt uzskatāma par
maldinošu.

LMT sabiedrisko attiecību daļas vadītājs
Valdis Jalinskis portālam www.jelgavasvestnesis.lv
gan tā uzreiz īsti nespēja atbildēt uz jautājumu, kādi aprēķini
šajā reklāmā ir ņemti par pamatu. «Ar reklāmu es nenodarbojos, bet
gan jau kaut kādi aprēķini tur ir bijuši,» laipni atteica
V.Jalinskis, solot pēc iespējas ātrāk noskaidrot, kas tad īsti
devis pamatu apgalvojumam, ka divi
lati
ir cena, par kuru ar autobusu var aizbraukt no Jelgavas līdz
Rīgai.

Pēc pāris stundām V.Jalinskis jau
papildina, ka patiesi par pamatu viņu reklāmai ņemta mikroautobusu
cena, kas šobrīd ir
1,80 lati. «Tas ir
ļoti tuvu diviem latiem un arī brauciens maršrutā ir tuvs vienai
stundai,» tā V.Jalinskis, spriežot, ka nekā maldinoša te nav. «Man
jau šķiet, ka šī mūsu akcija vienlaikus tikai pastiprina Jelgavas
reklāmu un popularizē pilsētu,» piebilst
V.Jalinskis.