1.9 °C, 4 m/s, 88.9 %
Iestatījumi
Viegli lasīt
100%
150%
200%
LV
EN
Jaunumi
Uz sākumu
Jaunumi
Ziņas
Ziņu arhīvs
Jelgavas Vēstnesis
Pilsēta
Uz sākumu
Pilsēta
Par Jelgavu
Uz sākumu
Par Jelgavu
Jelgava vakar un šodien
Vēsture
Simbolika
Jelgava skaitļos
Īpašais piedāvājums
Pilsētas dziesma
Sadraudzības pilsētas
Zināšanu ruļļi
Sabiedrība
Uz sākumu
Sabiedrība
Pašvaldības atbalsta programmas jelgavniekiem
Līdzdalība
Aptauja
Nomas skrejriteņu ierobežojumu zonas Jelgavā
Brīvprātīgais darbs
Sabiedrības integrācija
Jauniešiem
Veselība
NVO
Asenizatoru reģistrs
Sadzīves atkritumu apsaimniekošana un šķirošana
Kultūra, tūrisms
Uz sākumu
Kultūra, tūrisms
Apskates objekti
Ekskursiju vietas
Sports
Uz sākumu
Sports
Sporta bāzes
Sporta veidi
Tiešsaistes kamera
Pasākumi
Galerijas
Pašvaldība
Uz sākumu
Pašvaldība
Par pašvaldību
Uz sākumu
Par pašvaldību
Struktūra
Domes deputāti
Komitejas
Komisijas
Vēlēšanu komisija
ISO sertifikācija
Centrālā pārvalde
Personas datu apstrāde
Dokumenti
Uz sākumu
Dokumenti
Plānošanas dokumenti
Publiskie pārskati
Projekti
Budžets
Saistošie noteikumi
Būvniecības informācija
Deleģēšanas līgumi
Darba reglaments
Īpašumi
ITI projektu konkursi
Uz sākumu
ITI projektu konkursi
SAM 5.5.1.
SAM 3.3.1.
SAM 4.2.2.
SAM 8.1.3.
SAM 8.1.2.
SAM 5.6.2.
Pasākums 9.3.1.1.
Sludinājumi, vakances, noma
Uz sākumu
Sludinājumi, vakances, noma
Izsoles
Vakances
Nedzīvojamās telpas
Sakņu dārzu zemes noma
Sēdes
Uz sākumu
Sēdes
Domes sēdes
Komiteju sēdes
Komisiju sēdes
Iepirkumi
Uz sākumu
Iepirkumi
Aktīvie iepirkumi
Iepirkumu rezultāti
Līgumi ārkārtējā situācijā
Iestādes
Uz sākumu
Iestādes
Bāriņtiesa
Jelgavas bibliotēka
Centrālā pārvalde
Jelgavas Digitālais centrs
Jelgavas izglītības pārvalde
Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
Jelgavas sociālo lietu pārvalde
Jelgavas valstspilsētas un novada dzimtsarakstu nodaļa
Kultūra
Pašvaldības iestāžu centralizētā grāmatvedība
Pašvaldības operatīvās informācijas centrs
Pašvaldības policija
Pilsētsaimniecība
Sabiedriskais centrs
Sporta servisa centrs
Vēstures un mākslas muzejs
Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs
Jaunrades nams “JUNDA”
Kapitālsabiedrības
Uz sākumu
Kapitālsabiedrības
Jelgavas autobusu parks
Jelgavas nekustamā īpašuma pārvalde
Jelgavas pilsētas slimnīca
Jelgavas klīnika
Jelgavas ūdens
Medicīnas sabiedrība “OPTIMA 1”
Zemgales EKO
SIA “JELGAVAS KOMUNĀLIE PAKALPOJUMI”
SIA “ZEMGALES OLIMPISKAIS CENTRS”
SIA “SPORTA KOMPLEKSS “ZEMGALE””
Uzņēmējdarbība
Uz sākumu
Uzņēmējdarbība
Uzņēmējdarbība Jelgavā
Atļaujas, licences
Atbalsta programmas
Uz sākumu
Atbalsta programmas
Pašvaldības grantu programma
Gada balva uzņēmējdarbībā
Sociālās uzņēmējdarbības atbalsts
LIAA pārstāvniecība Jelgavā
Attīstības finanšu institūcija Altum
Investoriem
Sociālā uzņēmējdarbība
Pakalpojumi
Uz sākumu
Pakalpojumi
Iesniegumi pašvaldībai vai pašvaldības iestādei
Ģimene
Izglītība
Māja un vide
Tiesību aizsardzība
Uzņēmējdarbība
Sociālie pakalpojumi
Sociālā palīdzība
Kultūra, sports, tūrisms
Banku konti NĪN nomaksai
Elektroniskā saziņa ar pašvaldību
Kontakti
Iestatījumi
Viegli lasīt
100%
150%
200%
LV
EN
Pilsētā
Sākumlapa
Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvs
Pilsētā
Bez reklāmas nevar
Klausīties
Bez reklāmas nevar
Pilsētā
Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvs
20/03/2009
Marika Dravniece, tūrisma
firmas «Juniversal» direktore:
«Agrāk mēs reklamējāmies daudz vairāk, galvenokārt preses
izdevumos – avīzēs un žurnālos, bet tagad arī no baneriem interneta
portālos esam atteikušies. Šobrīd šāda veida reklāma vairs īsti
nenostrādā un nav gaidītās atsaucības. Varētu teikt, ka nevaram
īsti saprast, kāda veida reklāmas vislabāk darbosies. Bet, tā kā
pavisam bez reklāmas iztikt nevaram, meklējam lētākos variantus.
Secinājām, ka pa to pašu naudu var ievietot reklāmu avīzē vai
reklāmas stendā. Izvēlējāmies stendus. Avīzi cilvēks izlasa un
izmet, tāpēc reklāma ir mazāk efektīva. Stendā reklāma stāv ilgāk
par to pašu naudu. Esam izvietojuši reklāmu stikla stendā pie ēkas,
kurā atrodas mūsu birojs, un pie laternām gar Rīgas ielu. Tur
notiek kustība un cilvēki ievēro mūsu firmas nosaukumu. Tūrisma
nozarē tas ir būtiski, jo, tā kā daudzas firmas izkrāpj no
klientiem naudu un bankrotē, cilvēki izvēlas uzņēmumus, kas
darbojas ilgāku laiku.
Esam izdevuši arī skrejlapas, ko iedzīvotājiem iemet
pastkastēs – tas bija kā atgādinājums, ka mēs esam. Mēs paši uz
datora taisījām maketu un izdrukājām melnbaltas. Tādā veidā izdevās
ietaupīt līdzekļus.
Protams, tūrisma nozarē vislabāk darbojas tā dēvētie «klusie
telefoni» – kāds klients izmanto mūsu pakalpojumus, aizbrauc
ceļojumā, pēc tam pastāsta draugiem un arī viņi atnāk pie mums. Bet
to jau mēs nevaram citādi ietekmēt, kā vien sniedzot kvalitatīvus
pakalpojumus.»
Ludmila Potapova, «Zemgales
īpašumi» pārstāve:
«Mēs piedāvājam darījumus ar nekustamo īpašumu, mainām un
pārdodam īpašumus, noformējam kredītus. Bet šobrīd šajā nozarē ir
gandrīz vai sasalums, ko ietekmē situācija valstī. Cilvēkiem nav
naudas, un viņi nevar atļauties iegādāties īpašumus vai kārtot
kredītus, tāpēc nav jēgas reklamēties.
Agrāk mums bija izvietota reklāma Rīgas ielā, bet to mēs
pagājušā gada beigās jau noņēmām – tā kļuva nerentabla. Arī lielais
plakāts, aptuveni 2,5 x 6 metri, pie ēkas sienas Pasta ielā mums ir
pēdējo mēnesi. Tas tur atradās trīs gadus un visu to laiku
atmaksājās. Bet tā kā tas nav lēts prieks, tagad ir pienākusi
situācija, kad reklāmas pakalpojumi ir pārāk dārgi un neatmaksājas.
Vienīgais, kas mums paliek, ir baneris pie ēkas, kurā atrodamies,
bet arī to plānojam noņemt – jelgavnieki jau zina, ar ko mēs
nodarbojamies un kur mūs atrast.
Tomēr es esmu pārliecināta, ka nekustamā īpašuma nozarē šobrīd
nestrādā nekāda veida reklāmas.»
Ainārs Keišs, «Cita
autoskola» valdes loceklis:
«Mēs esam jauns uzņēmums un katram jaunam uzņēmumam ir būtiski
paziņot par savu eksistenci. Vissvarīgāk ir panākt atpazīstamību,
jo klienti bieži vien izvēlas zināmu, dzirdētu uzņēmumu. Un tad
sava reputācija jāapliecina darbos.
Pirmo soli spērām pagājušā gada novembrī – aplīmējām savas
mācību automašīnas. Tas tobrīd bija gan lētākais, gan ātrākais
variants, turklāt visvairāk iedarbojās uz mūsu mērķauditoriju.
Cilvēki, kuri grib iegūt autovadītāja apliecību, vairāk pēta
mācībniekus, turklāt mašīnas nestāv uz vietas, bet pārvietojas pa
pilsētu. Pāris dienu laikā mūs ievēroja. Decembrī reklāmu
pārraidījām uz ekrāna, kas atrodas Hercoga Jēkaba laukumā – apmēram
mēnesi atgādinājām par sevi vairākas reizes dienā. Mērķis bija
padarīt atpazīstamu mūsu logotipu, ko izmantojam arī uzņēmuma
nosaukumā. Pēc tam aptuveni divus mēnešus reklamējāmies uz pilsētas
sabiedriskā transporta. Lai gan bija iespējams izvietot reklāmu
stendā autobusa iekšpusē, izvēlējāmies ārpusi, jo tā reklāmu redz
vairāk cilvēku. Esam reklamējušies arī avīzēs, bet sapratām, ka
mūsu mērķauditorija avīzes pērk un lasa reti.
Tie bija apzināti, īslaicīgi soļi, lai reklamētu logotipu.
Esam veikuši arī dažus ilglaicīgākus pasākumus. Pirmkārt,
ievietojām autoskolas logos vizuālo reklāmu. Otrkārt, ievietojām
informāciju par savu uzņēmumu uzziņu portālos. Tajos informācijas
ievietošana ir bez maksas, bet mēs izvēlējāmies papildu maksas
pakalpojumus – pievienojām logotipu, piesaistījām savu mājas lapu.
Treškārt, veidojam paši savu interneta mājas lapu.
Tagad varu teikt, ka reklāma ir atmaksājusies, jo esam
pamanīti. Bet tas nenozīmē, ka no reklāmas var atteikties –
konkurence ir liela, un visu laiku par sevi
jāatgādina.»
Drukāt
Dalīties
Paziņojums par sīkdatnēm
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati, Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.
Uzzināt vairāk
.
Ja piekrītat šo papildu sīkdatņu izmantošanai, lūdzu, atzīmējiet savu izvēli:
Sistēmas darbībai nepieciešamās sīkdatnes
Statistikas un sociālo mediju sīkdatnes (nepieciešamas, lai uzlabotu vietnes darbību un pakalpojumus)
Apstiprināt
Apstiprināt visas
Pielāgot izvēli
Atcelt visas
Iestatījumi
Viegli lasīt
100%
150%
200%
Izvēlies valodu:
LV
EN