24.6 °C, 2.9 m/s, 32.5 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāVēl nedēļu tilts pār Iecavu Ozolniekos būs vaļā
Vēl nedēļu tilts pār Iecavu Ozolniekos būs vaļā
18/08/2008

Vēl vismaz nedēļu Ozolniekos turpināsies Eglaines ielas asfaltēšanas darbi, kā arī gājēju tiltiņa izbūve pār Iecavas upi. Pēc tam, kad darbi būs pabeigti, Iecavas tilts Ozolniekos uz gadu tiks slēgts.

http://www.jelgavasvestnesis.lv/

 

Vēl vismaz nedēļu Ozolniekos turpināsies Eglaines ielas
asfaltēšanas darbi, kā arī gājēju tiltiņa izbūve pār Iecavas upi.
Pēc tam, kad darbi būs pabeigti, Iecavas tilts Ozolniekos uz gadu
tiks slēgts.

 

64 metrus garais tilts pār Iecavu būvēts 1958. gadā.
Ekspluatācijas laikā tilta konstrukcijas ir nolietojušās,
brauktuves un laiduma konstrukciju tehniskais stāvoklis ir
neapmierinošs, samazinājusies tilta nestspēja, sabrukusi arī tilta
hidroizolācija. Tāpat gājēju ietves ir šauras un neatbilst
satiksmes drošības prasībām. Tādēļ jau tuvākajā laikā sāksies tilta
rekonstrukcija, kuras laikā plānots izbūvēt jaunu –
tērauddzelzbetona laiduma – konstrukciju esošās vietā un
pastiprināt tilta balstus.

«Latvijas Valsts ceļi» Centra reģiona Jelgavas nodaļas vadītājs
Jānis Lange stāsta, ka darbi Ozolnieku novadā ir nedaudz
aizkavējušies – sākotnēji bija paredzēts tilta rekonstrukciju sākt
jau jūlijā. Taču patreiz tiek prognozēts, ka tilts pār Iecavu būs
atvērts satiksmei vēl vismaz nedēļu. «Kamēr pilnībā nebūs pabeigti
Eglaines ielas asfaltēšanas darbi un izbūvēts gājēju tiltiņš, tilts
pār Iecavas upi satiksmei netiks slēgts. Patreiz tiek pieļauts, ka
šiem rekonstrukcijas sagatavošanas darbiem būs nepieciešama vēl
vismaz viena nedēļa,» informē J. Lange.
       

Viņš apstiprina, ka tilta rekonstrukcija turpināsies gadu un
šajā laikā gājēji pāri upei varēs nokļūt pa jau minēto gājēju
tiltiņu, bet autovadītājiem būs jāizmanto apbraucamais ceļš pa
Eglaines ielu, kas pāri dzelzceļam ved uz autoceļu A8 Rīga –
Jelgava – Lietuvas robeža.

Tilta rekonstrukcijas projektā galveno slodzi nesošo
konstrukciju ilgizturība plānota vismaz 100 gadu ekspluatācijas
periodam ar minimāliem ekspluatācijas izdevumiem.

Kopējās tilta rekonstrukcijas izmaksas būs 1,3 miljoni latu.

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) atļāvis valsts akciju
sabiedrībai «Latvijas Valsts ceļi» slēgt līgumu ar Latvijas –
Lietuvas kopuzņēmumu SIA «Viadukts» par šo darbu veikšanu. Savukārt
celtniecības uzraudzību veiks akciju sabiedrība «Ceļu inženieri»,
ar kuru darba pasūtītājs slēgs 56 100 latu vērtu līgumu.