7.3 °C, 4.3 m/s, 96.1 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāValsts zemes dienests vērtēs klientu apkalpošanu
Valsts zemes dienests vērtēs klientu apkalpošanu
02/04/2008

Lai izvērtētu un pilnveidotu klientu apkalpošanas kvalitāti, Valsts zemes dienests (VZD) aicina ikvienu, kas izmantojis dienesta pakalpojumus, aizpildīt klientu aptaujas anketu. Aptaujas anketas pieejamas visos VZD reģionālo nodaļu birojos, kā arī VZD interneta mājas lapā http://www.vzd.gov.lv/.

Kristīne Langenfelde 

Lai izvērtētu un pilnveidotu klientu apkalpošanas
kvalitāti, Valsts zemes dienests (VZD) aicina ikvienu, kas
izmantojis dienesta pakalpojumus, aizpildīt klientu aptaujas
anketu. Aptaujas anketas pieejamas visos VZD reģionālo nodaļu
birojos, kā arī VZD interneta mājas lapā
www.vzd.gov.lv.

Valsts zemes dienesta sabiedrisko attiecību speciāliste Ilze
Goba informē, ka klientu aptauja VZD norisināsies līdz 30. aprīlim.
Aizpildot anketu, VZD klientiem ir iespēja paust savu novērtējumu
par klientu apkalpošanas kvalitāti, konsultantu kompetences līmeni,
informācijas par pakalpojumiem pieejamību, kā arī norādīt uz
problēmām, ja tādas radušās, pasūtot VZD pakalpojumus, un izteikt
savus ierosinājumus klientu apkalpošanas pilnveidošanai Valsts
zemes dienestā.

Aptaujas anketa ir anonīma un iegūtie dati tiks izmantoti tikai
apkopotā veidā. Lai nodrošinātu viedokļu saņemšanu no iespējami
plašāka klientu loka, anketa pieejama gan latviešu, gan krievu
valodā.