5.7 °C, 5.1 m/s, 88.2 %

Izglītība

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsIzglītībaPopulārākais TV kanāls februārī – LNT
Populārākais TV kanāls februārī – LNT
12/03/2008

Februārī televīzijas skatītāju vidū populārākā bija “Latvijas Neatkarīgā televīzija” (LNT). LNT skatītāji veltījuši 19,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras “TNS Latvia” apkopotie dati.

Februārī televīzijas skatītāju vidū populārākā bija
“Latvijas Neatkarīgā televīzija” (LNT). LNT skatītāji veltījuši
19,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, liecina mediju,
tirgus un sociālo pētījumu aģentūras “TNS Latvia” apkopotie
dati.

Otrais skatītākais kanāls aizvadītajā mēnesī bijis “TV3” ar
15,5%, bet trešais skatītākais televīzijas kanāls bijis Latvijas
Televīzijas (LTV) 1.kanāls, kas vērots 11,1% no kopējā televīzijas
skatīšanās laika.

Televīzijas kanālam “PBK” skatītāji veltījuši 10,9% no kopējā
televīzijas skatīšanās laika, bet LTV7 – 4,5% no kopējā skatīšanās
laika.

Sestais skatītākais televīzijas kanāls februārī bijis “TV3+” –
3,4%, septītais – “RenTV Baltija” – 2%, astotais – “TV6” ar 1%, bet
devītais skatītākais kanāls februārī, kam skatītāji veltījuši 0,4%
no kopējā skatīšanās laika, ir “PBMK”. Kanālam “MTV Latvija”
februārī skatītāji veltījuši 0,2% no kopējā televīzijas skatīšanās
laika.

Pārējo kanālu skatīšanai iedzīvotāji, kas vecāki par četriem
gadiem, veltījuši 26,3%, bet dažādu video ierīču – 2,7% no kopējā
televīzijas skatīšanās laika.

“TNS Latvia” mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš
Traubergs norādīja, ka, salīdzinot ar šā gada janvāri, laiks, ko
vidēji viens televīzijas skatītājs pavadījis pie ekrāna, februārī
ir samazinājies par trīs minūtēm, un tas bija piecas stundas un 23
minūtes dienā.

Februārī par populārāko pārraidi ir kļuvušas LNT ziņas
sestdienā, ko vērojuši vidēji 13,8% jeb 304 300 Latvijas
iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Otrajā vietā februārī ierindojas “TV3” šovs “Dejo ar zvaigzni
2”, kuru vērojuši 13,6% jeb 299 100 iedzīvotāju, bet trešajā vietā
ierindojies LTV1 demonstrētais 53.Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu
konkursa nacionālās atlases pusfināls, kuru vērojuši vidēji 11,8%
jeb 260 000 iedzīvotāju.

Ceturtajā vietā februārī skatītāko raidījumu topā ierindojies
LNT šovs “Zvaigžņu lietus”, kuru vērojuši 11,5% jeb 252 300
Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem, savukārt
piektajā vietā ir LNT ziņu “TOP 10”, kuru vērojuši 10,4% jeb 229
500 iedzīvotāju.

www.LETA.lv