25.8 °C, 4.7 m/s, 45.2 %

Pilsētā

Laba servisa faktors – cilvēks
13/03/2008

Visā Baltijā notiekošajā kampaņā «Uzslavē labu servisu!» iesaistījušies arī vairāki uzņēmumi, kas darbojas Jelgavā. Šomēnes ikvienam ir iespēja izteikt atzinību par viņu klientu apkalpošanas kvalitāti. Atsauksmes esot gana daudz un labas.

Kristīne Langenfelde
Foto: Ivars Veiliņš

Visā Baltijā notiekošajā kampaņā «Uzslavē labu servisu!»
iesaistījušies arī vairāki uzņēmumi, kas darbojas Jelgavā. Šomēnes
ikvienam ir iespēja izteikt atzinību par viņu klientu apkalpošanas
kvalitāti. Atsauksmes esot gana daudz un labas.

Jāatzīst gan, ka Jelgavā akcijā galvenokārt iesaistījušies Rīgas
uzņēmumi, kuriem šeit ir filiāles, piemēram, Hansabanka, Nordea
banka, «Čili pica», «Drogas», «JYSK», «Dino Zoo», «Balta» un
citi.

Aptaujājot akcijas dalībniekus, nākas secināt, ka lielākoties
viņi tomēr jau ikdienā nopietni pievēršas klientu apkalpošanas
kultūrai, tāpēc akciju neuzskata par īpašu stimulu darbiniekiem
saņemties un vienu mēnesi būt laipnākiem pret klientiem, lai gūtu
labas atsauksmes. «Mums ir savi apkalpošanas standarti, regulāras
apmācības, tāpēc drīzāk šī akcija varētu būt tā, kas parāda
ieguldītā darba rezultātus,» spriež «Baltas» klientu apkalpošanas
speciāliste Ausma Jegorova.

Līdzīgi saka arī «Dino Zoo» vecākā pārdevēja Anna. «Mums
uzņēmumā katru mēnesi tiek vērtēti labākie darbinieki, tāpēc par
apkalpošanas kultūru domājam regulāri. Zinu, ka citviet tā tas
nenotiek, tāpēc pārdevēji smaidīgi un laipni mēdz būt tikai akciju
norises laikā.» To, ka apkalpošanas kultūra tomēr ir atkarīga tikai
no cilvēku faktora, apliecina dzirdētais «Čili picā». Oksana
regulāri nāk uz «Čili picu» centrā «Valdeka». «Te vienmēr laipna
apkalpošana, smaidīgas oficiantes, patīkami ienākt, bet tajā pašā
laikā uz «Pilsētas pasāžas» «Čili picu» nekad vairs neiešu.
Attieksme tur drausmīga, apkalpo lēni, oficiantes vienaldzīgas. Man
noteikti apkalpošanas kultūra ir svarīgākais aspekts, lai dotu
priekšroku vienam vai otram pakalpojuma sniedzējam,» saka
Oksana.

Vērtēt apkalpošanu akcijā iesaistītajos uzņēmumos ikviens var
vēl līdz 31. martam, zvanot pa informatīvo tālruni 1180, sūtot
e-pasta uz adresi: info@labsserviss.lv, aizpildot anketu mājas lapā
www.labsserviss.lv vai kampaņas dalībnieku telpās. Labākie tiks
sveikti 2. un 3. aprīlī.