0.7 °C, 6.8 m/s, 86.4 %

Izglītība

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsIzglītībaZināmas veiksmīgākās reklāmas kampaņas
Zināmas veiksmīgākās reklāmas kampaņas
22/02/2008

Reklāmas un mārketinga sasniegumu konkursa “Password 2008” žūrijas komisija noteikusi piecas pagājušā gadā Latvijā visveiksmīgāk realizētās reklāmas kampaņas.

Reklāmas un mārketinga sasniegumu konkursa “Password
2008” žūrijas komisija noteikusi piecas pagājušā gadā Latvijā
visveiksmīgāk realizētās reklāmas kampaņas.

Šogad žūrijas komisija kā kandidātus galvenajai balvai
izvirzījusi “Adidas” reklāmas kampaņu “Impossible is Nothing”,
“Parex bankas” kampaņas “Gods un slava” un “Maxi konts”, “Maxima”
reklāmas kampaņu “Centis Ūbele” un “Mitsubishi Outlander” kampaņu
“Es mīlu savu Mitsu”.

Visi pieci finālisti, kurus var uzskatīt par veiksmīgākajām
reklāmas kampaņām pagājušā gada Latvijas mārketingā, savu reklāmu
prezentēs 5. – 6. martā mārketinga konferences “Password 2008”
laikā, lai noteiktu “Grand Prix” ieguvēju.

Pēc žūrijas dalībnieku teiktā, gandrīz vienbalsīgi labāko
reklāmas kampaņu vidū izvirzīta “Maxima” reklāma ar Centi
Ūbeli.

Pirmo reizi konkursā noteikts arī mazbudžeta reklāmas kampaņas
uzvarētājs. Kā labākā mazbudžeta reklāmas kampaņa pagājušā gadā
atzīta “Hansabanka” kampaņa “Mūsu misija – visiem pensijas”.

Atšķirībā no reklāmas festivāliem un konkursiem, mārketinga
sasniegumu konkursā vērtē ne tikai reklāmas radošumu, bet arī
mārketinga kampaņas veiksmi. Konkursa laureātus nosaka ekspertu
žūrija, kas izvērtē darbus divās kārtās – priekšatlasē un fināla
posmā, kad vietējo ekspertu pulkam pievienosies arī starptautiski
mārketinga speciālisti.

Konferencē, tāpat kā iepriekšējos gados, uzstāsies
starptautiski, pasaules mērogā atzīti mārketinga un reklāmas
speciālisti, kas dalīsies savā pieredzē un iedvesmos klausītājus ar
saviem veiksmes stāstiem.

Jau ziņots, ka 2006.gadā par veiksmīgi realizētu reklāmas
kampaņu balvu saņēma “Tele2”, 2005.gadā – “Bite”, 2004.gadā –
“Nordea”, 2003.gadā – “Stendera ziepju fabrika”.

www.LETA.lv