Reklāmas un mārketinga sasniegumu konkursa “Password 2008” žūrijas komisija noteikusi piecas pagājušā gadā Latvijā visveiksmīgāk realizētās reklāmas kampaņas.
Šogad žūrijas komisija kā kandidātus galvenajai balvai izvirzījusi “Adidas” reklāmas kampaņu “Impossible is Nothing”, “Parex bankas” kampaņas “Gods un slava” un “Maxi konts”, “Maxima” reklāmas kampaņu “Centis Ūbele” un “Mitsubishi Outlander” kampaņu “Es mīlu savu Mitsu”.
Visi pieci finālisti, kurus var uzskatīt par veiksmīgākajām reklāmas kampaņām pagājušā gada Latvijas mārketingā, savu reklāmu prezentēs 5. – 6. martā mārketinga konferences “Password 2008” laikā, lai noteiktu “Grand Prix” ieguvēju.
Pēc žūrijas dalībnieku teiktā, gandrīz vienbalsīgi labāko reklāmas kampaņu vidū izvirzīta “Maxima” reklāma ar Centi Ūbeli.
Pirmo reizi konkursā noteikts arī mazbudžeta reklāmas kampaņas uzvarētājs. Kā labākā mazbudžeta reklāmas kampaņa pagājušā gadā atzīta “Hansabanka” kampaņa “Mūsu misija – visiem pensijas”.
Atšķirībā no reklāmas festivāliem un konkursiem, mārketinga sasniegumu konkursā vērtē ne tikai reklāmas radošumu, bet arī mārketinga kampaņas veiksmi. Konkursa laureātus nosaka ekspertu žūrija, kas izvērtē darbus divās kārtās – priekšatlasē un fināla posmā, kad vietējo ekspertu pulkam pievienosies arī starptautiski mārketinga speciālisti.
Konferencē, tāpat kā iepriekšējos gados, uzstāsies starptautiski, pasaules mērogā atzīti mārketinga un reklāmas speciālisti, kas dalīsies savā pieredzē un iedvesmos klausītājus ar saviem veiksmes stāstiem.
Jau ziņots, ka 2006.gadā par veiksmīgi realizētu reklāmas kampaņu balvu saņēma “Tele2”, 2005.gadā – “Bite”, 2004.gadā – “Nordea”, 2003.gadā – “Stendera ziepju fabrika”.
www.LETA.lv