Šodien Jelgavā, Katoļu ielā 1a, darbu sāk «Amigo» klientu apkalpošanas centrs.
«Amigo» sabiedrisko attiecību konsultante Dace Valnere norāda, ka tas ir Jelgavā pirmais klientu apkalpošanas centrs. Līdz šim «Amigo» klienti Jelgavā tika konsultēti un apkalpoti «Latvijas Pasts» filiālē.
«Amigo» klientu apkalpošanas centrā klienti tiks gan konsultēti par pakalpojumiem, gan varēs iegādāties telefonus un aksesuārus. «Esam parūpējušies arī par to, lai klienti pie mums var apgūt praktiskas iemaņas mobilo ierīču, lietotņu un rīku izmantošanā. Šim nolūkam kalpos īpaši izveidota klientu pieredzes zona – «Amigo» klientu skola, kurā klienti varēs iepazīt sev piemērotākās un noderīgākās lietotnes, dažādus mobilo sakaru pakalpojumus un rīkus,» stāsta D.Valnere.
Jaunais klientu apkalpošanas centrs strādās darba dienās no pulksten 9 līdz 18 un sestdienās no pulksten 10 līdz 14.
«Amigo» klientu apkalpošanas centrā strādās divi klientu konsultanti.
Foto: Raitis Supe