2.2 °C, 2.9 m/s, 95.4 %

Ekonomika

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsEkonomika«Swedbank» Jelgavā – jauns vadītājs un klientu apkalpošanas koncepcija
«Swedbank» Jelgavā – jauns vadītājs un klientu apkalpošanas koncepcija
30/05/2016

No šodienas «Swedbank» Jelgavas filiāles apmeklētājiem iespējams novērtēt jauno bankas klientu apkalpošanas politiku. «Esam pārgājuši uz klientiem atvērtāku biroju – uzgaidāmajā zālē tagad ir arī galdiņi, ja kādam vajag ko rakstīt, ir pieejams Wi-Fi, ir pazudušas arī letes, kas agrāk atdalīja konsultantus no klientiem, tādējādi esam ieviesuši viena līmeņa apkalpošanu,» stāsta «Swedbank» finanšu centra «Jelgava» vadītājs Gints Matisons.

Telpu pārveide ir tikai viens no soļiem, lai uzlabotu bankas
pakalpojumu klāstu un klientiem nodrošinātu pēc iespējas labāku
servisu. Jau tagad uzņēmējiem ir iespējams izmantot telpu bankā,
lai organizētu biznesa tikšanos. Finanšu centrā «Jelgava» ir
pieejamas divas šādas telpas, bet, lai tās izmantotu, tās iepriekš
jārezervē.

Vēl būtiskas pārmaiņas gaidāmas no 1. jūlija, kad bankas
darbinieki, pielāgojoties klientu paradumiem, pilnā sastāvā
klientus apkalpos laikā no pulksten 12 līdz 14. «Nereti klienti
banku apmeklē pusdienlaikā, bet šajā laikā pusdieno arī bankas
darbinieki. Tagad gribam to mainīt, šajā laikā nodrošinot maksimālo
darbinieku skaitu. Jelgavā gan pusdienlaikā nav tik izteikts
pieprasījums pēc bankas pakalpojumiem, tomēr centīsimies ietekmēt
savu klientu paradumus, tieši mudinot uz banku nākt pusdienlaikā,»
skaidro G.Matisons. Otrs jauninājums, kas arī tiks ieviests no 1.
jūlija, ir viens garais vakars, kad bankas pakalpojumi klātienē būs
pieejami līdz pulksten 19. «Ierastais bankas darbalaiks ir no
pulksten 9 līdz 17, kas sakrīt ar klientu vairākuma darbalaiku.
Tāpēc vienu dienu nedēļā būsim pieejami ilgāk,» finanšu centra
«Jelgava» vadītājs gan vēl nevar pateikt, kura tieši nedēļas diena
tā būs. «Skaidrs, ka ne pirmdiena un ne piektdiena. Kāda pa vidu,»
tā viņš, norādot, ka šādas izmaiņas klientu apkalpošanā ir bankas
kopējais standarts un tiks ieviestas visās tās filiālēs.

Jāpiebilst, ka «Swedbank» finanšu centrs «Jelgava» atrodas Pasta
ielā 47, un tajā ir 22 darbinieki, ieskaitot G.Matisonu, kurš
centra vadītāja pienākumus pilda tikai divus mēnešus. Līdz šim
mārupietis strādājis mārketinga nozares finanšu sfērā un ar banku
sektoru saistīts nebija.

Foto: Raitis Supe