Šodien pulksten 13 restorānā «La tour de Marie» notika jelgavnieku lojalitātes kartes «Mana Jelgava» prezentācija, kurā klātesošie tika iepazīstināti ar jaunā pakalpojuma nodrošinātajām iespējām. «Kopš 2010. gada pamazām un neatlaidīgi esam attīstījuši savu sezonas abonementu programmu, kas nu jau pāraugusi viena sporta veida – futbola – robežas, un ir laiks pāriet nākamajā līmenī. Kartes «Mana Jelgava» plašajā piedāvājumā būs sporta, kultūras, izklaides, ēdināšanas un citu pakalpojumu saņemšanas iespējas, kā arī pavisam īpaši piedāvājumi un pārsteigumi no daudziem Jelgavas uzņēmumiem,» stāsta FK «Jelgava» radošais direktors un uzņēmējs Ainārs Tamisārs.
Pasākuma apmeklētājiem bija iespēja tikt pie pirmajiem lojalitātes kartes eksemplāriem, kā arī nepiespiestā gaisotnē apmainīties ar domām par jaunā pakalpojuma iespējām, kā arī citām sabiedrībā aktuālām tēmām. «Liels prieks, ka lojalitātes programmas partneru skaits aug ar katru dienu – šodien izdevās vienoties ar fotogrāfu Juri Karlinski par atlaidi viņa sniegtajiem foto pakalpojumiem,» gandarījumu pauž A.Tamisārs.
Lai kļūtu par programmas «Mana Jelgava» dalībnieku un iegūtu FK «Jelgava» 2017. gada sezonas abonementu, jāiegādājas īpašā karte, kuras cena ir 20 eiro. Šobrīd lojalitātes programmā iesaistījušies uzņēmumi: mūzikas klubs «Jelgavas krekli», sporta preču ražotājs «Nike», kafejnīca «Tami-Tami», mūzikas klubs «Melno cepurīšu balerija», sporta un skaistumkopšanas klubs «Fitland», kā arī restorāns «La tour de Marie» un fotogrāfs Juris Karlinskis.
Kartes «Mana Jelgava» var iegādāties vairāku šajā programmā iesaistījušos partneru tirdzniecības vietās, piemēram, kafejnīcā «Tami-Tami», alternatīvās mūzikas bārā «Melno cepurīšu balerija». Papildu informācija – mājaslapā www.manajelgava.lv.
Foto: Austris Auziņš