Centrālās siltumapgādes uzņēmumam «Fortum» nomainīts logo gan pie ēkas Pasta ielā, kur atrodas uzņēmuma administrācija, gan pie koģenerācijas stacijas Rūpniecības ielā.
Uzņēmuma pārstāve Guntra Matisa skaidro, ka logo maiņa notikusi, jo pērn korporācija «Fortum» pārskatīja savas darbības stratēģiju. ««Fortum» Somijā ir iegādājies jaunus uzņēmumus, kas nodarbojas ar viediem IT risinājumiem klientiem, ar atjaunojamo energoresursu izmantošanu, kā arī ar dažādu atkritumu saudzīgu un videi nekaitīgu pārstrādi, un otrreizēju izmantošanu. Savukārt Polijā koncerns iegādājās elektroenerģijas mazumtirdzniecības uzņēmumu. Līdz ar to «Fortum» nav vairs tikai enerģētikas uzņēmums – tā darbības loks ir paplašinājies,» viņa stāsta. Līdz ar jaunās stratēģijas ieviešanu un jaunu uzņēmumu iekļaušanu «Fortum» koncernā, veiktas izmaiņas arī uzņēmuma vizuālajā tēlā, lai tas labāk atbilstu tam, ko uzņēmums dara un kā domā. «Atjaunotais logo simbolizē mūsu stratēģiju, centienus padarīt pasauli tīrāku un zaļāku,» tā G.Matisa.
Klientus zīmola maiņa neietekmēs – savu pakalpojumu uzņēmums turpinās nodrošināt tāpat, kā līdz šim.
Foto: Austris Auziņš