20.1 °C, 3 m/s, 69.1 %

Izglītība

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsIzglītībaJelgavnieku izstrādātie projekti – digitālo prasmju konkursa finālā
Jelgavnieku izstrādātie projekti – digitālo prasmju konkursa finālā
14/03/2018

Digitālās nedēļas gaitā, 21. martā, Latvijas Universitātes un «Microsoft» Inovāciju centrā Rīgā notiks Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) un «Microsoft Latvia» organizētā projekta jauniešiem «Digitālās prasmes nākotnes digitālajam darbam» seminārs, kura mērķis ir iedvesmot attīstīt savas digitālās, uzņēmējdarbības un sociālās prasmes. Seminārā tiks apbalvoti projekta laureāti, kas izstrādājuši praktiskus digitālos projektus – 14 finālam izvirzīto darbu vidū ir arī seši Jelgavas jauniešu īstenotie projekti.

Kopumā konkursam tika iesniegts 71 darbs četrās kategorijās:
«Digitālais mārketings», «Mājaslapu veidošana», «Multimediju satura
veidošana» un «Datorspēļu veidošana». No šiem darbiem finālam
izvirzīti seši Jelgavas jauniešu projekti, ko viņi īstenojuši,
pagājušā gada nogalē piedaloties LIKTA un «Microsoft Latvia»
organizētā projekta «Digitālās prasmes nākotnes digitālajam darbam»
apmācībās ZRKAC. Finālistu vidū ir Kristers Jansons, Kārlis
Ozoliņš, Reinis Bergmanis un Svens Žiglevics, Paula Muizinika,
Ksenija Furmanova, Vira Kupča un Edgars Kupčs. 21. martā
tiks noskaidroti četri konkursa laukreāti – viens katrā
kategorijā.

Darbus vērtēja žūrija, kuras sastāvā ir LIKTA prezidente Signe
Bāliņa, LIKTA viceprezidente Māra Jākobsone, «Microsoft Latvia»
vadītāja Renāte Strazdiņa, «Microsoft Latvia» komunikācijas
vadītāja Zelma Martinsone, Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas vecākā eksperte Santa Sīpola, «Baltijas
Datoru akadēmijas» pasniedzēja Evita Brilte, Liepājas Universitātes
pasniedzēja Andra Krasavina, SIA «Datorzinību centrs» Pārdošanas un
mārketinga nodaļas vadītāja Līga Matveja-Vlasova, «Microsoft
Latvia» pārstāvis Artūrs Zaķis, Latvijas Digitālais čempions Reinis
Zitmanis, kinooperators Dainis Juraga, LLU Informācijas tehnoloģiju
fakultātes pasniedzēja Inga Viļumsone, Latvijas Spēļu izstrādātāju
asociācijas pārstāvji Ģirts Ķesteris un Andrejs Kļaviņš, datorspēļu
izstrādātājs Gžežeks Mazurs (Polija) un Raimonds Rudmanis.

Foto: no ZRKAC arhīva