No 16. līdz 21. aprīlim Latvijā pirmo reizi notiks Uzņēmēju pieredzes dienas. To mērķis ir mudināt uzņēmējus aktīvāk dalīties uzkrātajās zināšanās un pieredzē, lai veicinātu uzņēmumu izaugsmi, efektivitāti un labāku rezultātu sasniegšanu. Ikviens uzņēmums, neatkarīgi no tā lieluma vai darbības ilguma, var pieteikt savu dalību līdz 26. martam – gan, ja vēlas uzņemt pie sevis viesus, gan ja vēlas pats pie kāda doties pieredzes apmaiņā.
Uzņēmēju pieredzes dienu laikā uzņēmējiem ir iespēja savstarpēji satikties, lai cits citam pastāstītu, kādas pieejas un metodes biznesā strādā un kādas – ne, kā arī no kādām kļūdām iespējams izvairīties, lai uzņēmums darbotos veiksmīgāk un pelnītu vairāk. «Priecājamies par pirmajiem uzņēmējiem no dažādām Latvijas vietām, kuri atsaukušies mūsu iniciatīvai. Mēs ticam, ka, tiekoties ar uzņēmējiem no citām nozarēm, daloties savās zināšanās un apmainoties ar risinājumiem, var īsā laikā nonākt līdz atbildēm, kas citādi būtu jāmeklē nedēļām vai pat mēnešiem,» stāsta «Swedbank», kas ir šī pasākuma iniciators, Uzņēmumu pārvaldes vadītāja Ieva Vīgante.
Bankas pārstāve Kristīne Jakubovska skaidro, ka Uzņēmēju pieredzes dienas ideja ir līdzīga skolēnu «Ēnu dienai», tikai šoreiz uz uzņēmumiem tiek aicināti nevis skolēni, bet citi uzņēmēji.
PIETEIKTIES
Foto: no JV arhīva