19.5 °C, 0.9 m/s, 96.6 %

Pilsētā

Sākumlapa Portāla “Jelgavas Vēstnesis” arhīvsPilsētāJelgavas VID darbiniece saņem «Klientu apkalpošanas goda balvu»
Jelgavas VID darbiniece saņem «Klientu apkalpošanas goda balvu»
21/12/2018

Aizvadītajā nedēļas nogalē Valsts kancelejā norisinājās «Klientu apkalpošanas goda balvas» pasniegšanas ceremonija – tajā tika sveikti valsts pārvaldes darbinieki, kuru darbu atzinīgi novērtējuši klienti. Par otru labāko klientu apkalpošanas speciālistu valstī atzīta Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas daļas 4. nodaļas galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece.

Šis ir jau ceturtais gads, kad Valsts kanceleja organizē «Laba
servisa kustību», kuras laikā iedzīvotāji novērtē valsts pārvaldē
strādājošus klientu apkalpošanas speciālistus.

«Dagmāra ir atsaucīgākā darbiniece mūsu kolektīvā – viņa vienmēr
nāk palīgā un atsaucas gan vadības, gan kolēģu, gan arī klientu
lūgumiem. Viņa ir cilvēks, kuram gribas izzināt un pilnveidot savas
zināšanas dažādās jomās, tādēļ gadu gaitā viņa kļuvusi par nodokļu
inspektori, kura vienlīdz profesionāli orientējas jebkurā ar
nodokļiem saistītā tēmā, kā arī vienmēr ir lietas kursā par pēdējām
likumdošanas izmaiņām,» kolēģi uzteic VID Nodokļu pārvaldes Klientu
apkalpošanas daļas 4. nodaļas vadītāja Arta Segliņa.

Pati D.Podniece norāda, ka darbs ar klientiem viņai ir
sirdsdarbs un aicinājums. «Jelgavā strādāju par nodokļu inspektori
jau vairāk nekā trīs gadus, un man patiešām patīk tas, ko daru.
Protams, reizēm nav viegli, jo uz konsultāciju nāk sarežģīti
nodokļu maksātāji, kuri mēdz būt negatīvi noskaņoti. Šādos brīžos
jāmāk atrast īsto pieeju – saglabāt mieru sevī un izskaidrot
likumu, paliekot cilvēcīgam un saprotošam,» teic D.Podniece,
papildinot, ka gandarīta saņemt pateicību no klientiem.

«Tas, kādu attieksmi klientu apkalpošanas speciālists velta
klientam, kādā kvalitātē sniedz pakalpojumu un, galu galā, kādā
līmenī bijusi šī cilvēciskā saskarsme – tas viss veido iedzīvotāju
attieksmi par iestādi kopumā. Pār speciālistiem gulstas liela
atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes
puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc
palīdzības,» norāda Valsts kancelejas direktors Jānis
Citskovskis.

Jāpiebilst, ka «Laba servisa kustība» ir iniciatīva, kuru Valsts
kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un
attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015.
gadā tika iedibināta arī «Klientu apkalpošanas goda balva». Katru
gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes
darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju
balsojumā. Šogad balvas pasniegtas arī Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģentei Jadvigai
Bajarunei un VID Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenajai
nodokļu inspektorei Natai Meģei, bet kā atsaucīgākā iestāde šogad
novērtēts VID Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

Foto: publicitātes