AS «Sadales tīkls» pieņēmusi lēmumu mainīt darbinieku darba apģērbu – bordo krāsas darba apģērbs tiks nomainīts uz spilgti dzeltenu augstas redzamības darba apģērbu, kas kalpos darbiniekiem visos laika apstākļos un nodrošinās arī aizsardzību pret elektriskā loka iedarbību. Jaunie darba apģērbi tiks ieviesti pakāpeniski līdz 2022. gadam un līdz tam laikam tiks izmantoti abi – gan jaunie spilgti dzeltenie, gan arī līdz šim izmantotie bordo krāsas darba apģērbi. Ņemot vērā, ka pēdējā laikā Valts policija regulāri ziņo par krāpniekiem, kuri mēdz uzdoties par dažādu komunālo pakalpojumu sniedzēju darbiniekiem, uzņēmums brīdina par izmaiņām.
AS «Sadales tīkls» darbiniekus jaunajā darba apģērbā var identificēt pēc uzņēmuma logo, kas melnā krāsā izvietots krūšu zonā un uz muguras, darbinieka apliecības, kas šaubu gadījumā jālūdz uzrādīt, un uzņēmuma transportlīdzekļa, uz kura jābūt AS «Sadales tīkls» logo.
Nepieciešamību mainīt darba apģērbu ietekmēja faktori, ka esošais bordo krāsas darba apģērbs tiek izmantots jau kopš 2000. gada un vairs neatbilst mūsdienu darba tehnoloģijām un drošības prasībām. Tas tiek individuāli šūts un audums tiek speciāli krāsots, kas paildzina apģērba piegādes laiku, vairakkārt to mazgājot, bordo krāsa izbalē, audums ātri dilst, līdz ar to samazinās darba aizsargapģērba kalpošanas ilgums. K
Ņemot vērā jaunā darba apģērba funkcionalitāti un noturību, jaunais darba apģērbs aizstās līdz šim lietotās 15 darba apģērba vienības, piemēram, lietus mēteļus, jakas un puskombinezonus, signalvestes, šūto sieviešu un vīriešu darba apģērbu no parastā auduma un no auduma ar aizsardzību pret elektrisko loku, gan vasarai, gan ziemai. Turklāt apģērbs ir universāls un piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem. Jaunā darba apģērba iegāde ilgtermiņā būtiski samazinās uzņēmuma izmaksas, kas nepieciešamas darba apģērba iegādei un uzturēšanai. Augstas redzamības darba apģērbus izmanto arī tādi operatīvie dienesti kā Valsts policija, Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests, Valsts Ugunsdzēsības un glābšanas dienests un citi.
Foto: publicitātes